WPP widzi szansę w serwisach społecznościowych
Dyrektor wykonawczy WPP Group Sir Martin Sorrell oświadczył, żeserwisy społecznościowe są szansą, szczególnie w sektorze publicrelations, a nie zagrożeniem dla jego holdingu reklamowego.
W wywiadzie udzielonym blogowi reklamowemu Agency Spy, Sorrellzdecydowanie odrzucił pogląd, że WPP jest "monolityczną, niezgrabnąfirmą" obsługującą mnóstwo marek niezdolnych do sprostaniawyzwaniom i szansom jakie daje nowa cyfrowa gospodarka.
"Tak naprawdę nowe media, w szczególności serwisyspołecznościowe, były i będą szansą a nie zagrożeniem. Umożliwiłyone nam zbliżenie się do konsumentów oraz nauczyły nas więcej o ichmedialnych nawykach i zmieniającym się rynku medialnym.Interaktywne dialogi rozszerzyły nasze zrozumienie dla konsumentów,a także pozwoliły i będą pozwalać docierać do większej ich liczby wbardziej skuteczny sposób" - powiedział szef holdingu.
Sorrel podkreślił, że dla WPP zmieniło się stosowanietechnologii i wykorzystanie danych, które obok ujętych w szerszymsensie podstawowych umiejętności kreatywnych, stały się ważniejszymzasobem dla prowadzonej przez holding działalności. Jako przykładpodał on wiele nowych sposobów rozszerzania przez WPP kampaniipublic relations poprzez serwisy społecznościowe, społeczności isondaże.
"Duże agencje mają przewagę jeśli chodzi o szerokość igłębokość, kreatywność i zdolności wykonawcze. Z kolei mniejszeagencje mają przewagę w szybkości reagowania i zaangażowania. A mymamy zarówno duże jak i małe agencje" - dodał Sorrell.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: WPP widzi szansę w serwisach społecznościowych