WPP łączy cyfrowe agencje w Possible Worldwide
Holding reklamowy WPP połączył swoje cyfrowe agencje Schematic, Bridge Worldwide, Blue i Quasar w nową interaktywną agencją Possible Worldwide.
Nowy podmiot będzie miał około tysiąca pracowników w 18 biurach na całym świecie. Dyrektorem wykonawczym agencji został Trevor Kaufman, były szef Schematic. Stanowisko globalnego prezesa objął Jay Woffington, dyrektora ds. operacyjnych Michael Graham, dyrektora ds. strategii Bob Gilbreath, a dyrektora finansowego Diane Holland. Z kolei Nick Worh będzie prezesem Possible Worldwide na oba kontynenty amerykańskie, a Kenny Powar na regiony Azji i Pacyfiku i EMEA.
Nowa agencja będzie obsługiwać takich klientów jak AT&T, Barclays, BBC, Comcast, Dell, Dow Corning, General Mills, Luxottica, Mazda, Microsoft, Nokia, Orange, Procter & Gamble, Samsung, SAP, Southern California Edison i Starwood.
Dołącz do dyskusji: WPP łączy cyfrowe agencje w Possible Worldwide