„Woman’s Flow” nowym magazynem kobiet. Naczelną Agnieszka Wrzesień
Z początkiem października br. na rynku pojawił się nowy kwartalnik kierowany do przedsiębiorczych kobiet „Woman’s Flow” (WorkPress).
Magazyn poświęcony jest głównie tematyce biznesowej, ale poruszane są w nim również tematy lifestylowe (psychologia, socjologia, moda, design, uroda, czas wolny czy zdrowie). Tematem przewodnim pierwszego numeru są nowe technologie w biznesie - znalazł się w nim wywiad z Przemysławem Szuderem z Microsoftu czy materiał o kobiecych start-upach, które różny sposób korzystają z nowych technologii.
Redaktor naczelną „Woman’s Flow” jest Agnieszka Wrzesień, w przeszłości dziennikarka m.in. „Przekroju”, „Wprost” i „Newsweeka”. Szatę graficzną przygotował Piotr Żyłko, związany m.in. z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska.
Pierwszy numer pisma ma 116 stron i kosztuje 15 zł. Nakład kwartalnika to 15 tys. egz., dostępny jest on w salonach Empik oraz w wybranych salonach Relay i Inmedio.
Magazyn promowany jest głównie przez media społecznościowe oraz podczas eventów i konferencji.
Dołącz do dyskusji: „Woman’s Flow” nowym magazynem kobiet. Naczelną Agnieszka Wrzesień