SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wolno wolno” w kampanii reklamowej piwa Leżajsk (wideo)

Grupa Żywiec zaczęła ogólnopolską kampanię reklamową piwa Leżajsk, w której odwołując się do spokojnej natury zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. Za realizację akcji pod hasłem „Wolno wolno” odpowiadają agencje Just, Film Produkcja, Focus Media Group, Roots PR, Mediavest i Wilk.

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza emisja spotów reklamowych Leżajska. Na potrzeby kampanii powstały trzy klipy, zrealizowane w naturalnym dla Leżajska otoczeniu przyrody. Spoty przenoszą widzów w malownicze regiony czystej natury i pozwalają poczuć niespieszny rytm Podkarpacia.

Działania internetowe koncentrują się w mediach społecznościowych, obejmują m.in. aplikację mobilną, która inspiruje do zwolnienia rytmu z Leżajskiem. Na początku sierpnia ruszył też konkurs „Wolna Chata”, którego zwycięzcy będą mogli spędzić czas w klimatycznym domu leżącym w spokojnej podkarpackiej wsi.

Od czerwca br. Leżajsk dostępny jest w całej Polsce w dwóch nowych wariantach: Chmielowe Pils i Pszeniczne Klarowne. - Dzisiaj konsumenci zwracają uwagę zarówno na jakość piwa, jak i na jego pochodzenie. Cenią sobie oryginalność i lokalny charakter produktów - mówi Marta Kuropatwińska, senior group brand manager marek regionalnych i EB. - Piwo z Leżajska to wyjątkowa propozycja, mocno związana z lokalną specyfiką Podkarpacia. To zaproszenie do refleksyjnego smakowania chwil i przyjemności we własnym, nieśpiesznym rytmie - opisuje kampanię.

Kampania pod hasłem „Wolno wolno” oprócz telewizji obejmuje nośniki zewnętrzne, internet oraz komunikację PR i działania w punktach sprzedaży. Marka Leżajsk jest też sponsorem cyklu koncertów w warszawskim klubie Pomost 511 nad Wisłą.

Komunikację ATL przygotowała agencja Just. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Działania w internecie prowadzi agencja Focus Media Group, a aktywności public relations - agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja Wilk.

Dołącz do dyskusji: „Wolno wolno” w kampanii reklamowej piwa Leżajsk (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aniya
Jak to możliwe, ze w tym samym czasie wystartowała kampania mebli VOX oparta o identyczny koncept kreatywny "wolno, wolno"?!?!
odpowiedź
User
anna
PO co te glupie reklamy i kampanie
odpowiedź
User
Ayina
Jak to możliwe, ze w tym samym czasie wystartowała kampania mebli VOX oparta o identyczny koncept kreatywny "wolno, wolno"?!?!


A co, nie wolno?
odpowiedź