Wirtualna podróż po świecie promuje nową męską kolekcję Louis Vuitton
Virgil Abloh, dyrektor artystyczny męskiej linii odzieży Louis Vuitton przygotował specjalny kilkuminutowy film, który promuje nową kolekcję marki dla mężczyzn na sezon wiosna/lato 2021.
Zamiast tradycyjnego formatu pokazu mody Virgil Abloh wyobraził sobie wirtualną i dosłowną podróż po świecie, aby zaprezentować swoją nową kolekcję. Spot zaczyna się od pokazania domu Louisa Vuittona w Asnières pod Paryżem, dalej śledzi ludzi, którzy pakują kontenery i ładują je na barki, które następnie płyną wzdłuż Sekwany i poza Paryż. Na pokładzie kolorowa ekipa animowanych bohaterów zwana „Zoooom with friends” ukrywa się jako pasażerowie na gapę.
W częściowo animowanym filmie zaprezentowano kilka nowych projektów z męskiej linii przygotowanej na wiosnę/lato 2021. Jej pokazy mają odbyć się w Chinach i Japonii.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna podróż po świecie promuje nową męską kolekcję Louis Vuitton