SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiosenna kampania Vratizolin

Z początkiem maja ruszyła pierwsza kampania dla polskiego leku na opryszczkę - Vratizolin którego producentem jest PF Jelfa SA.

Komunikacja produktu skupia się na potrójnym działaniu – przeciwwirusowym, przeciwbakteryjnym oraz przeciwzapalnym. Cechy wyróżniające preparat od konkurencji to również skuteczność oraz wygodny aplikator umożliwiający precyzyjne i higieniczne stosowanie.

Vratizolin po raz pierwszy pojawił się w szerokich mediach. Reklama emitowana jest w ogólnopolskich stacjach radiowych: Radio Eska, Zet, Radiostacja i RMF MAXXX.  Vratizolin został też sponsorem programu radia Zet „Powiedz Tylko Marzenie”. Kampanię będzie wspierała też komunikacja na materiałach POS w aptekach w całej Polsce. Jesienią planowana jest także kampania internetowa. Za kreację kampanii odpowiada agencja DFF, a za zakup mediów - dom mediowy Zenith Optimedia.

„Celem kampanii jest wparcie sprzedaży tego preparatu, jak również budowanie  jego świadomości. Dlatego też kreację oparliśmy na racjonalnych argumentach, a do komunikacji wykorzystaliśmy najbardziej zasięgowe, ogólnopolskie stacje radiowe oraz materiały POS, które będą widoczne we wszystkich aptekach w Polsce.” – mówi Piotr Sroka, Account Manager odpowiedzialny za obsługę wszystkich marek OTC PF Jelfa SA.

Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania Vratizolin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl