SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” pomaga Dwójce

Wakacyjne wydania programu “Pytanie na śniadanie” podnoszą widownię stacji w porównaniu od ub.r. i dają jej pozycję lidera w starciu z konkurencją – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

“Pytanie na śniadanie” emitowane jest w sezonie letnim po raz pierwszy od 2007 roku. Po trzech tygodniach emisji programu w okresie wakacyjnym (nadawany jest o stałej porze – 8.30), jego średnia oglądalność ukształtowała się na poziomie 530 tys. widzów, co dało Dwójce 15,54 proc. udziału w grupie 4+ i 13,66 proc. w komercyjnej 16-49.

To więcej niż w trzech poprzednich tygodniach czerwca br., gdy “Pytanie” konkurowało z “Dzień dobry TVN” - wtedy program śledziło 400 tys. osób, a udział anteny wynosił odpowiednio 12,78 proc. i 11,19 proc.

Poranny magazyn Dwójki podnosi też wyniki TVP 2 w porównaniu do analogicznego okresu ub.r,, gdy w paśmie jego emisji stacja miała 490 tys. widzów przy udziale na poziomie 12,63 porc. i 12,55 proc.

W paśmie nadawania “Pytania na śniadanie” TVP 2 nie daje szansy konkurencji. Dwójka wyprzedza Polsat, który nadaje w tym czasie seriale “Strażnik Teksasu”  oraz “Słodkie zmartwienia” i osiąga 11,29 proc. udziału w 4+, kanał wygrywa też z TVP 1 (10,38 proc.) i TVN-em (8,53 proc.). W grupie komercyjnej TVP 2 jest jednak druga za Polsatem.


Widownia “Pytania na śniadanie” w wakacje

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
28-06-2010562 12016,76%15,79%
29-06-2010549 92117,08%16,51%
30-06-2010540 24917,42%16,67%
01-07-2010421 44413,27%9,52%
02-07-2010485 37515,47%13,68%
05-07-2010534 44913,32%11,83%
06-07-2010536 71715,36%13,45%
07-07-2010633 49217,58%17,06%
08-07-2010408 82812,97%9,40%
09-07-2010450 81114,40%13,48%
12-07-2010621 03216,43%12,45%
13-07-2010556 62615,73%13,25%
14-07-2010563 58016,10%16,13%
15-07-2010546 48916,18%14,25%
16-07-2010526 12415,18%11,69%
Średnia528 52315,54%13,66%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

 Wszyscy 4+16-49
 AMRSHR%SHR %
TVN 2 - Pytanie ...528 52315,54%13,66%
Polsat385 11311,29%14,49%
TVP 1354 04010,38%10,07%
TVN290 8808,53%9,84%


 

Dołącz do dyskusji: Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” pomaga Dwójce

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Dzień dobry TVN .. JEST LEPSZE O 100%
odpowiedź
User
dd tvn
Pytanie na śniadanie.- wszystko co tylko było można ściągnęło i nadal ściąga od "Dzień dobry TVN" bo absolutnie nie mają swoich własnych pomysłów. WSTYD TVP 2
odpowiedź
User
ada
611.570 -- tyle widzów mają sobotnie wydania Dzień dobry TVN.Czyli DDTVN wygrywa z Pytaniem... BRAWO TVN.
odpowiedź