SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W grudniowym cenniku reklamowym TVN najdroższy finałowy odcinek „Masterchefa”

W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym TVN na grudzień najwyższe ceny mają reklamy przy finałowym odcinku kulinarnego programu „Masterchef”.  Nieznacznie mniej trzeba zapłacić za spot przy niedzielnych „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”.

30-sekundowy spot przy finałowym odcinku programu „Masterchef”, którego emisję zaplanowano na 4 grudnia kosztuje 61,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów). To 7 tys. zł więcej niż w grudniu ub.r.

Kilka tysięcy mniej kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu serwisu informacyjnego „Fakty” - 52,6 tys. zł (wobec 55,8 tys. zł przed rokiem). Spot przy emisji w dni powszednie to wydatek rzędu 50,3 tys. zł (w ub.r. tyle samo).

Na reklamę przy nadawanym zaraz po „Faktach” „Sporcie” trzeba wydać 39,8 tys. zł w niedziele (w ub.r. 49,2 tys. zł) i 36,7 tys. zł w dni powszednie (w ub.r. 40,4 tys. zł). Z kolei spot przy prognozie pogody kosztuje 37,9 tys. zł w niedziele ( w ub.r. 40,8 tys. zł) i 34,8 tys. zł w dni robocze (w ub.r. 35,2 tys. zł).

Wśród programów rozrywkowych, które nadal będą mieć premierowe emisje w TVN w grudniu najdroższą pozycją są czwartkowe „Kuchenne rewolucje” - za reklamę przy nich trzeba zapłacić do 46,5 tys. zł ( przed rokiem 37,3 tys. zł). Spot przy show „Ugotowani” kosztuje 26,1 tys. zł, a przy poniedziałkowym „Ślub od pierwszego wejrzenia” - 36,1 tys. zł. Stacja od 5 grudnia rozpoczyna powtórkową emisję programu „Projekt Lady” - tu za emisję spotu trzeba zapłacić 19,9 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani emisją reklam przy serialu „Na Wspólnej” zapłacą 41,6 tys. zł (w ub.r. 41 tys. zł), a przy serialu „Singielka” - 19,4 tys. zł. Spot przy „19+” kosztuje z kolei 20,3 tys. zł.

Koszt emisji spotu przy programie „Uwaga!” wynosi do 32,4 tys. zł. 10 grudnia TVN pokaże transmisję z „Europejskich Nagród Filmowych Wrocław 2016” - reklama tutaj kosztuje 28,3 tys. zł.

W sylwestrowy wieczór stacja organizuje koncert „Hello 2017! Sylwester Warszawa” - reklamy przy tej transmisji to wydatek rzędu 26,1 tys. zł.

TVN Media ogłosiło cennik na grudzień jednocześnie z biurem reklamy TVP.

Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. średnia oglądalność TVN wynosiła 751 771 widzów, a udział rynkowy stacji - 11,3 proc.

Dołącz do dyskusji: W grudniowym cenniku reklamowym TVN najdroższy finałowy odcinek „Masterchefa”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl