Urodzinowe wydanie 'Vity' wsparte promocją
Wczoraj ukazało się jubileuszowe wydanie miesięcznika "Vita" (Edipresse Polska), który obchodzi dziesięciolecie swojego istnienia na polskim rynku. Październikowy numer pisma wydany został w czterech wersjach i wspiera go kampania reklamowa.
W jubileuszowym wydaniu "Vity" czytelnicy znajdą m.in. urodzinowy konkurs, w którym do wygrania jest łącznie 100 nagród. Numer można kupić z książką i filmem DVD "Shrek" (pierwsza część nowej kolekcji Edipresse Polska pt. "Kultowe Animacje") w cenie 9,98 zł, z matą do ćwiczeń i fitnessu (15,99 zł), płytą z kolekcji fitness pt. "Taniec brzucha" (9,80 zł) oraz bez gadżetu w normalnej cenie 3,99 zł. Łączny nakład wydania to 195,6 tys. egz.
Kampania reklamowa październikowego numeru pisma jest realizowana w radiu (Radio Kolor, Tok FM), prasie ("Polska", "Super Express", tytuły własne Edipresse Polska) oraz w internecie (Wirtualna Polska, portale wydawcy). Dodatkowo mutacja z książką i filmem "Shrek" jest promowana m.in. w punktach sprzedaży. Kreację kampanii wydawnictwo przygotowało we własnym zakresie, a za zakup mediów odpowiadał dział analiz wydawcy wraz z domem ZenithOptimedia.
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Vita" w pierwszym półroczu br. wyniosła 80 333 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe wydanie 'Vity' wsparte promocją