Tylko „Playboy” do góry, „Men’s Health” liderem wśród pism męskich
W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla panów obronił „Men’s Health”. Największym spadkiem w zestawieniu dotknięte zostało „Logo”, z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Playboy”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2012 roku wyniosła 55 043 egz. i względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 11,02 proc.
Na drugie miejsce z czwartego awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu wynoszącym 1,62 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 46 485 egz.
Z drugiej pozycji na ostatnie miejsce podium spadł „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 20,62 proc. do 37 855 egz.
Największym spadkiem w zestawieniu dotknięty został zajmujący czwartą lokatę miesięcznik „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w listopadzie 2012 roku zmniejszył się bowiem o 27,98 proc. i ostatecznie wyniósł on 34 041 egz. Rok wcześniej tytuł ten zajmował miejsce trzecie.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 55043 | 61857 |
Playboy | 46485 | 45742 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 37855 | 47686 |
Logo | 34041 | 47266 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 28473 | 33684 |
W listopadzie 2012 roku w porównaniu do października 2012 roku już wszystkie pisma męskie dotknięte zostały spadkami sprzedaży ogółem, a najwięcej również i tutaj straciło „Logo” - 16,89 proc.
Jednak w tym ujęciu wzrost sprzedaży, wynoszący 5,76 proc., zanotował ekonomiczny miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska).
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | listopad | październik |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 55043 | 59655 |
Playboy | 46485 | 54891 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 37855 | 44534 |
Logo | 34041 | 40959 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 28473 | 26922 |
Dołącz do dyskusji: Tylko „Playboy” do góry, „Men’s Health” liderem wśród pism męskich