Tylko 10 proc. kobiet czyta newslettery
Kobiety są o połowę mniej skłonne od mężczyzn do czytanianewsletterów otrzymywanych na skrzynkę pocztową. Częściej teżrezygnują z subskrypcji tego typu usług.
Z badania przeprowadzonego przez specjalizującą się w e-mailowymmarketingu firmę Emailvision wynika, że tylko 10 procent kobietotwiera i czyta newslettery, w porównaniu do 20 procentmężczyzn.
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zdecydowanie większy odsetekkobiet (17 procent) niż mężczyzn (7 procent) zdecydował się takżena anulowanie swoich subskrypcji do cyfrowych biuletynów.
Jako główny powód takiego postępowania kobiety najczęściejwskazywały na zaśmiecanie ich skrzynek, podczas gdy mężczyźnitwierdzili, że otrzymywane treści nie były dla nichinteresujące.
Jednocześnie 90 procent ogółu badanych wyraziło chęćotrzymywania bardziej spersonalizowanych newsletterów od swoichulubionych marek z indywidualnie dopasowanymi informacjami.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Tylko 10 proc. kobiet czyta newslettery