SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko 10 proc. kobiet czyta newslettery

Kobiety są o połowę mniej skłonne od mężczyzn do czytanianewsletterów otrzymywanych na skrzynkę pocztową. Częściej teżrezygnują z subskrypcji tego typu usług.

Z badania przeprowadzonego przez specjalizującą się w e-mailowymmarketingu firmę Emailvision wynika, że tylko 10 procent kobietotwiera i czyta newslettery, w porównaniu do 20 procentmężczyzn.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy zdecydowanie większy odsetekkobiet (17 procent) niż mężczyzn (7 procent) zdecydował się takżena anulowanie swoich subskrypcji do cyfrowych biuletynów.

Jako główny powód takiego postępowania kobiety najczęściejwskazywały na zaśmiecanie ich skrzynek, podczas gdy mężczyźnitwierdzili, że otrzymywane treści nie były dla nichinteresujące.

Jednocześnie 90 procent ogółu badanych wyraziło chęćotrzymywania bardziej spersonalizowanych newsletterów od swoichulubionych marek z indywidualnie dopasowanymi informacjami.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Tylko 10 proc. kobiet czyta newslettery

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl