SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twoja twarz brzmi znajomo” straciła widzów. Polsat nadal liderem

Drugą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 2,5 mln widzów. To mniej niż oglądało pierwszą serię rok temu, ale Polsat utrzymał pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 23,4 mln zł.

Trzecia seria "Twoja twarz brzmi znajomo” nadawana była w Polsacie w soboty około 22.00, w okresie od 7 marca do 9 maja br. Jej średnia oglądalność wyniosła 2,48 mln widzów, co przełożyło się na 22,24 proc. udziału w grupie 4+ i 19,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek show nadany 7 marca br. Zobaczyło go 2,9 mln osób.

 

Wszyscy 4+

Data

Godz.

AMR

SHR%

07-03-2015

22:01:05

2 898 003

25,12%

18-04-2015

22:04:32

2 743 109

23,50%

14-03-2015

22:03:15

2 742 968

24,15%


Dla porównania, pierwsza edycja formatu, nadawana wiosną 2014 r. przyciągała przed telewizory o pół mln widzów więcej. Oglądało ją średnio 3 mln osób, co przekładało się na odpowiednio 27,15 proc. i 27,58 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania programu „Twoja twarz brzmi znajomo” Polsat był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja należała do telewizji TVN, emitującej wówczas filmy fabularne i końcówkę programu „Mali Giganci”, co dało jej 11,38 proc. udziału w rynku. Trzecie miejsce zajął TVP1 (filmy, serial „Oszustwo”; 10,14 proc.), a czwarta była TVP2 (także filmy; 7,50 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.

 

Wszyscy 4+

 

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - TTBZ

2 483 957

22,24%

19,75%

TVN

1 270 575

11,38%

13,96%

TVP1

1 132 051

10,14%

10,30%

TVP2

837 876

7,50%

8,44%


Cennikowe wpływy reklamowe z dziesięciu odcinków show wyniosły 23,4 mln zł. Dla porównania, osiem premierowych odcinków formatu pokazywanych wiosną ub.r., z reklam zarobiło 15,1 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Trzecią edycję programu wygrał Stefano Terrazzino. Wygraną - 100 tys. zł - zdecydował się przeznaczyć dla Fundacji "Pomóż dorosnąć".

Telewizja Polsat najprawdopodobniej będzie kontynuować show „Twoja twarz brzmi znajomo” jesienią br. Jednak ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

„Twoja twarz brzmi znajomo” to program oparty na hiszpańskim formacie „Your face sounds familiar” należącym do Endemola. Edycje widowiska zrealizowano dotąd w ponad 30 krajach, m.in. w Chinach, Rumunii, Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii czy Grecji.

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo” straciła widzów. Polsat nadal liderem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nicko
Bardzo lubię ten program ale uważam że powinni zrobić dłuższa przerwę i wrócić z nieco świeższą odsłoną. Ostatnia edycja była dobra ale znacznie słabsza od poprzednich głównie ze względu na ustawione losowania gwiazd oraz jury i ich niezrozumiałe oceny. Mam nadzieje że kolejan edycja zawita wiosna w dobrej formie bo to jeden z lepszych formatów :)
0 0
odpowiedź
User
one
Wciąż mnie zastanawia dla kogo ten artykuł,bo przecież stacja i jej dyrektorzy dobrze znają ,a dla telewidza to zbędna wiedza!
0 0
odpowiedź
User
zły
Cel charytatywny - a 5 razy tyle co na niego odda to zarobi. Przecież za darmo nikt tam nie pójdzie. Czemu w takim programie nie mogą wystąpić normalni ludzie? Wszędzie "celebryci" w każdym programie i reklamach, aż się rzygać chce
0 0
odpowiedź