'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w marcu 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) - w dół o 19 proc.
Sprzedaż ogółem "Twist" w marcu 2009 r. wyniosła 133 535 egz. i była o 10 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club"
(Wydawnictwo Bauer), który w marcu b.r. sprzedał się w
ilości 115 565 egz. (spadek o 4 proc.), a na pozycji trzeciej
uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) ze
sprzedażą ogółem na poziomie 113 852 egz. (wzrost o 7
proc.).
marzec |
||
|
2009 |
2008 |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Twist | 133 535 | 121 853 |
Fun Club | 115 565 | 120 201 |
Popcorn | 113 852 | 105 455 |
Dziewczyna | 94 271 | 116 007 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 67 319 | 77 005 |
Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,
widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.
2009 |
||
|
marzec |
luty |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Twist | 133 535 | 103 813 |
Fun Club | 115 565 | 133 654 |
Popcorn | 113 852 | 125 471 |
Dziewczyna | 94 271 | 110 969 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 67 319 | 65 221 |
Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej