SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w marcu 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska) - w dół o 19 proc.

Sprzedaż ogółem "Twist" w marcu 2009 r. wyniosła 133 535 egz. i była o 10 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer), który w marcu b.r. sprzedał się w  ilości 115 565 egz. (spadek o 4 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 113 852 egz. (wzrost o 7 proc.).

marzec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist 133 535 121 853
Fun Club 115 565 120 201
Popcorn 113 852 105 455
Dziewczyna 94 271 116 007
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 67 319 77 005

Porównując dane z marca b.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.

2009


marzec

luty

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist 133 535 103 813
Fun Club 115 565 133 654
Popcorn 113 852 125 471
Dziewczyna 94 271 110 969
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 67 319 65 221

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem sprzedaży prasy młodzieżowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl