SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style: Wojciech Cejrowski zyskał widzów

Druga odsłona programu “Wojciech Cejrowski. Boso”, emitowana w listopadzie i grudniu w TVN Style, miała więcej widzów niż pierwsza edycja cyklu pokazywana latem br. Program pokonał także propozycje konkurencyjnych stacji.

Premierowo druga seria “Boso” opowiadająca o wyprawie Cejrowskiego do Jerozolimy, emitowana była w piątki o 21.30. Średnia widownia ośmiu pokazanych odcinków wyniosła 104 tys. osób, co przełożyło się na 0,68 proc. udziału w grupie 4+ i 0,78 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie nadawania programu kanał TVN Style był liderem wśród kobiecych stacji lifestylowych. Udział konkurencyjnego TLC wyniósł wtedy 0,47 proc., zaś Polsat Cafe miał raptem 0,16 proc. udziału.

Lepszy wynik produkcja osiągnęła w trakcie pierwszej emisji powtórkowej, którą można było zobaczyć w niedziele o 11.30. W tym czasie średnia oglądalność “Boso” wyniosła 129 tys. widzów (1,35 proc. udziału w 4+ i 1,70 proc. w 16-49).

Zarówno premierowe jak i powtórkowe odcinki programu Wojciecha Cejrowskiego miały wyższy udział od średniego udziału TVN Style w okresie od 4 listopada do 23 grudnia br., który wyniósł odpowiednio 0,35 proc. i 0,47 proc.

Dla porównania, pierwsza odsłona cyklu “Boso” emitowana w TVN Style latem br. miała średnio 85 tys. widzów i 0,67 proc. udziału (dane dotyczą piątkowych premier) oraz 86 tys. widzów i 1,08 proc. udziału (niedzielne poranne powtórki).

Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądały głównie kobiety, widzowie między 35. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Kanał planuje emisję kolejnej serii “Wojciech Cejrowski. Boso”. Szczegóły na razie nie są jednak znane. Natomiast od stycznia 2012 roku w niedziele o 10.55 pierwszą edycję cyklu, opowiadającą o wyprawie do Etiopii, powtarzać będzie główna antena TVN (więcej na ten temat).


Widownia “Boso” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
04-11-2011 87 037 0,55% 0,65%
11-11-2011 84 825 0,51% 0,68%
18-11-2011 87 333 0,59% 0,79%
25-11-2011 166 952 1,13% 1,21%
02-12-2011 110 628 0,72% 0,52%
09-12-2011 110 011 0,73% 0,69%
16-12-2011 127 073 0,86% 1,25%
23-12-2011 57 108 0,38% 0,58%
Średnia 103 883 0,68% 0,78%


Oglądalność cyklu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN Style – Boso 103 883 0,68% 0,78%
TLC 71 856 0,47% 0,57%
Polsat Cafe 24 456 0,16% 0,11%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,25% 79
Kobiety 61,75% 119
Wiek  4-9 6,89% 116
 10-15 1,98% 29
16 - 19 2,87% 51
20 - 24 3,27% 42
25 - 29 6,30% 71
30 - 34 7,86% 95
35 - 39 9,67% 131
40 - 44 8,05% 126
45 - 49 16,98% 247
50 - 54 10,98% 136
55 - 59 7,93% 102
60 17,21% 85
Wlk. miasta Wieś 19,31% 49
< 50 tys. 23,78% 99
50-100 tys. 11,84% 138
100-200 tys. 8,05% 100
> 200 tys. 37,01% 184
Zawód Top management 13,34% 154
Pracownicy średniego szczebla 24,13% 161
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,55% 98
Emeryci 21,17% 82
Inni 21,81% 71
Wykształcenie Podstawowe 31,64% 70
Średnie 39,17% 132
Wyższe 20,32% 162
Inne 8,87% 70


 

Dołącz do dyskusji: TVN Style: Wojciech Cejrowski zyskał widzów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Niezły hipokryta…
0 0
odpowiedź
User
cejrowski
cejrowski czy jak mu tam to zwykły "katolik" z odzysku :P :D
0 0
odpowiedź
User
tata
cejrowski jest naprawdę dobry w programach podróżniczych
0 0
odpowiedź