TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2015 roku. Discovery Life najbardziej w dół
W 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogły dwie stacje: Polsat Food i E! Entertainment, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.
Średni dobowy udział TVN Style w rynku telewizyjnym w 2015 roku wyniósł 0,67 proc., po wzroście względem poprzedniego roku o 1,52 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 3,64 proc. i wyniósł 0,53 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,48 proc. (bez zmian w porównaniu do 2014 roku).
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 50 proc., pochwalić się mogły ex aequo dwie stacje: Polsat Food i E! Entertainment. Średni udział tej pierwszej anteny w ub.r. wyniósł 0,09 proc. (awansowała ona z miejsca ósmego na siódme), a tej drugiej - 0,03 proc. (10. lokata).
Z kolei największy spadek zanotowała stacja Discovery Life, która utrzymała miejsce szóste. Jej wynik zmalał o 20 proc. do 0,16 proc.
Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca ub.r. Jej udział w rynku od tego czasu do końca grudnia ub.r. wyniósł 0,02 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
rok |
||
2014 |
2015 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,66% |
0,67% |
Polsat Play |
0,55% |
0,53% |
TVN Turbo |
0,48% |
0,48% |
Polsat Cafe |
0,35% |
0,38% |
TLC |
0,37% |
0,35% |
Discovery Life |
0,20% |
0,16% |
Domo |
0,10% |
0,12% |
Polsat Food |
0,06% |
0,09% |
Kuchnia+ |
0,11% |
0,09% |
BBC Lifestyle |
0,05% |
0,06% |
E! Entertainment |
0,02% |
0,03% |
Lifetime |
- |
0,02% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w ub.r. wyniósł 0,90 proc. (bez zmian).
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,73 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący stratę o 2,67 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,67 proc. (również bez zmian).
W tym ujęciu najwięcej zyskała stacja E! Entertainment (kanał ten zanotował wzrost o 50 proc. do 0,06 proc. udziału).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
|
rok |
||
2014 |
2015 |
|
Stacja |
SHR % |
SHR % |
TVN Style |
0,90% |
0,90% |
TVN Turbo |
0,75% |
0,73% |
Polsat Play |
0,67% |
0,67% |
TLC |
0,50% |
0,48% |
Polsat Cafe |
0,40% |
0,39% |
Discovery Life |
0,16% |
0,18% |
Domo |
0,09% |
0,12% |
Polsat Food |
0,08% |
0,10% |
Kuchnia+ |
0,12% |
0,09% |
BBC Lifestyle |
0,09% |
0,08% |
E! Entertainment |
0,04% |
0,06% |
Lifetime |
- |
0,02% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2015 roku. Discovery Life najbardziej w dół
Ale zaskoczenie. Nie ma to jak odpowiednie osoby na odpowiednich stanowiskach.