TVN Style na czele kanałów lifestylowych, Polsat Play wiceliderem. Lifetime o 500 proc. do góry
W kwietniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a najwięcej stracił kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w kwietniu br. wyniósł 0,68 proc., po wzroście w porównaniu do kwietnia ub.r. o 1,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,57 proc. i wyniósł 0,54 proc.
Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik zmalał o 2 proc. do 0,49 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej średni udział w kwietniu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał bowiem o 29,41 proc. do 0,12 proc.
Poz. | Stacja | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
kwiecień 2015 | kwiecień 2016 | |||
SHR % | SHR % | % | ||
1 | TVN Style | 0,67% | 0,68% | 1,49% |
2 | Polsat Play | 0,56% | 0,54% | -3,57% |
3 | TVN Turbo | 0,50% | 0,49% | -2,00% |
4 | Polsat Cafe | 0,36% | 0,37% | 2,78% |
5 | TLC | 0,36% | 0,30% | -16,67% |
6 | Domo | 0,13% | 0,14% | 7,69% |
7 | Discovery Life | 0,17% | 0,12% | -29,41% |
8 | Kuchnia+ | 0,08% | 0,11% | 37,50% |
9 | Polsat Food | 0,07% | 0,09% | 28,57% |
10 | Lifetime | 0,01% | 0,06% | 500,00% |
11 | BBC Lifestyle | 0,06% | 0,05% | -16,67% |
12 | E!Entertainment | 0,04% | 0,03% | -25,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w kwietniu br. wyniósł 0,89 proc., po spadku o 4,30 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,78 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 2,63 proc.
Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 5,88 proc. i wyniósł 0,64 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 400 proc. do 0,05 proc. udziału).
Z kolei największy spadek odnotowała tutaj stacja E! Entertainment (było to 33,33 proc. do 0,06 proc.).
Poz. | Stacja | Wszyscy 16-49 | Dynamika | |
kwiecień 2015 | kwiecień 2016 | |||
SHR % | SHR % | % | ||
1 | TVN Style | 0,93% | 0,89% | -4,30% |
2 | TVN Turbo | 0,76% | 0,78% | 2,63% |
3 | Polsat Play | 0,68% | 0,64% | -5,88% |
4 | TLC | 0,51% | 0,38% | -25,49% |
5 | Polsat Cafe | 0,41% | 0,35% | -14,63% |
6 | Discovery Life | 0,17% | 0,13% | -23,53% |
7 | Kuchnia+ | 0,09% | 0,13% | 44,44% |
8 | Domo | 0,10% | 0,11% | 10,00% |
9 | Polsat Food | 0,07% | 0,11% | 57,14% |
10 | BBC Lifestyle | 0,08% | 0,08% | 0,00% |
11 | E!Entertainment | 0,09% | 0,06% | -33,33% |
12 | Lifetime | 0,01% | 0,05% | 400,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych, Polsat Play wiceliderem. Lifetime o 500 proc. do góry