TVN Style liderem stacji lifestylowych. Viacom Blink! i TLC tracą
W styczniu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostał kanał TVN Style. Na drugie miejsce awansował Polsat Play, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.
Udział TVN Style w styczniu 2014 roku wyniósł 0,63 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 1,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 20,45 proc. i wyniósł 0,53 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z czwartej pozycji na ostatnie miejsce podium awansował kanał TVN Turbo. Udział tej stacji wyniósł 0,48 proc., po wzroście o 11,63 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się o 50 proc. do poziomu 0,01 proc. Przed rokiem kanał ten był dziewiąty.
Lp. | Stacja | Wszyscy 4+ | |||
styczeń 2013 | styczeń 2014 | ||||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | ||
1 | TVN Style | 45 674 | 0,64% | 45 889 | 0,63% |
2 | Polsat Play | 31 055 | 0,44% | 38 462 | 0,53% |
3 | TVN Turbo | 30 250 | 0,43% | 34 910 | 0,48% |
4 | Polsat Cafe | 25 188 | 0,35% | 28 573 | 0,39% |
5 | TLC | 32 699 | 0,46% | 27 680 | 0,38% |
6 | kuchnia+ | 9 038 | 0,13% | 9 178 | 0,13% |
7 | Domo+ | 6 772 | 0,10% | 6 752 | 0,09% |
8 | BBC Lifestyle | 5 869 | 0,08% | 4 929 | 0,07% |
9 | Polsat Food | - | - | 4 146 | 0,06% |
10 | Viacom Blink | 1 131 | 0,02% | 714 | 0,01% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. Rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 2,44 proc. i wyniósł 0,84 proc.
Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,73 proc.; wzrost o 14,06 proc.). Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play, który rok wcześniej był czwarty (0,64 proc.; w górę o 20,75 proc.).
W tym ujęciu największym wzrostem (o 36,36 proc.) pochwalić się mogła Kuchnia+. Również i tutaj najwięcej stracił Viacom Blink! - było to 50 proc.
Lp. | Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
styczeń 2013 | styczeń 2014 | ||||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | ||
1 | TVN Style | 23 605 | 0,82% | 24 481 | 0,84% |
2 | TVN Turbo | 18 383 | 0,64% | 21 264 | 0,73% |
3 | Polsat Play | 15 086 | 0,53% | 18 690 | 0,64% |
4 | TLC | 18 215 | 0,63% | 14 643 | 0,50% |
5 | Polsat Cafe | 12 537 | 0,44% | 13 550 | 0,47% |
6 | kuchnia+ | 3 153 | 0,11% | 4 236 | 0,15% |
7 | BBC Lifestyle | 2 983 | 0,10% | 3 166 | 0,11% |
8 | Domo+ | 2 846 | 0,10% | 2 450 | 0,08% |
9 | Polsat Food | - | - | 2 258 | 0,08% |
10 | Viacom Blink | 520 | 0,02% | 239 | 0,01% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem stacji lifestylowych. Viacom Blink! i TLC tracą