SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play

We wrześniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym we wrześniu 2017 roku wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do września 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 7,69 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 16 proc. i wyniósł 0,58 proc. Jak wynika informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję TVN, jest to najwyższy miesięczny udział tej stacji w historii nadawania.

Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,48 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 11,11 proc.

Czwarty był kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział we wrześniu br. wyniósł 0,45 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active we wrześniu ub.r. wynosił 0,09 proc. (stacja ta była wówczas 8.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 400 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 42,86 proc. do 0,04 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera we wrześniu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,11 proc., po wzroście o 2,78 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 1,04 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 25,30 proc. Również i w tym ujęciu stacja ta odnotowała swój historyczny rekord.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 6,45 proc. do 0,58 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z września ub.r. zwiększył się o 714,29 proc. do 0,57 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu też odnotowało Lifetime (było to 46,15 proc. do 0,07 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
To tylko kwestia czasu kiedy HGTV wskoczy na podium. W komercyjnej już praktycznie na nim jest
0 0
odpowiedź
User
6M
bbc lifestyle sie w końcu poprawiło
0 0
odpowiedź
User
znowu nielsen i nic innego
Proszę przestańcie już pokazywać najlepiej wszystkie badania od Nielsena - jakim trzeba być głupcem aby wierzyć wskazywane wyniki nie mające w zasadzie żadnego odzwierciedlenia do rzeczywistej oglądalności... Kiedy nadejdzie ten moment że zakończy się ten cyrk z badaniami od Nielsena - kiedy głupcy przestaną wierzyć w przedstawiane wyniki i tak bez końca będą tylko zakłamane, ustawianie wyniki oglądalności... Już wszędzie w podawane wyniki oglądalności na portalu wirtualnemedia.pl traktuje jako żarty - precz z tym okłamującym wszystkich i siebie Nielsenem... Mam uwierzyć na przykład że TVN Turbo ogląda przykładowo tak mało osób w kraju w którym zamieszkuje około 38 mln ludności...
0 0
odpowiedź