TVN najbardziej godną zaufania marką telewizyjną
TVN otrzymała Złote i Kryształowe Godło dla marki najbardziejgodnej zaufania wśród polskich stacji telewizyjnych. W badaniuobejmującym 16 krajów w Europie najlepsze pod tym względem okazałysię Nokia i Nivea.
TVN otrzymała Złote Godło dla marki godnej zaufania w kategoriipolskich stacji telewizyjnych w badaniu przeprowadzonym przezReader's Digest. Stacja zdobyła również Kryształowe Godło,uzyskując najwyższą ocenę w kryteriach jakości, wartości w stosunkudo ceny, silnego wizerunku i znajomości potrzeb klienta.
Wśród sieci komórkowych Złote Godło przypadło w Polsce Plusowi,a Kryształowe - Erze, a wśród firm internetowych statuetki zdobyłyNeostrada TP i Allegro. Z kolei w kategorii telefonów komórkowychwyróżniono Nokię i Sony Ericssona, a z komputerów - Toshibę iLG.
Ogółem badanie European Trusted Brands 2009 w 32 kategoriachobjęło 16 krajów w Europie. We wszystkich z nich za najbardziejgodne zaufania uznano marki Nokia (jako telefon komórkowy) i Nivea(w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry), w 14 państwachwyróżniono kartę kredytową Visa, a w 13 - aparat fotograficzny ikamerę Canon.
Badanie od sierpnia do września ubiegłego roku przeprowadziłReader's Digest wśród 23 287 swoich prenumeratorów, w tym 844Polaków. Ankiety zrealizowano metodą pocztową na grupachodzwierciedlających zróżnicowanie demograficzne każdego zkrajów.
Dołącz do dyskusji: TVN najbardziej godną zaufania marką telewizyjną