SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Meteo Active po trzech tygodniach emisji ma 0,11 proc. udziału

Kanał TVN Meteo Active w pierwszych trzech tygodniach nadawania notował 0,11 proc. udziału w rynku. To wynik lepszy od tego, który osiągał w ostatnim czasie poprzednik stacji, czyli pogodowa telewizja TVN Meteo.

Stacja TVN Meteo Active nadaje od czwartku 16 kwietnia br. W okresie od tego dnia do 3 maja br. kanał średnio w każdej minucie oglądało 6,7 tys. widzów przy udziale wynoszącym 0,11 proc. w grupie 4+. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja notowała 0,10 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Dla porównania, w całym 2014 roku TVN Meteo miało średnio 0,08 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 0,07 proc. w grupie 16-49. A w marcu br. udziały pogodowej stacji były jeszcze niższe i wynosiły odpowiednio 0,06 proc. i 0,07 proc. (dowiedz się więcej).

Najlepszy wynik TVN Meteo Active zanotowało w niedzielę 3 maja br., gdy przez kilka godzin telewizja ta transmitowała bieg Wings for Life. Tego dnia kanał oglądało średnio 26,5 tys. widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,31 proc. i 0,32 proc. (dane dotyczą pasma od 6.00 do 2.00 w nocy).

TVN Meteo Active nadaje przede wszystkim programy dotyczące zdrowego i aktywnego stylu życia, a także prognozy pogody. Szefem stacji jest Grzegorz Płaza (więcej na temat). Kilka dni temu prezes Grupy TVN Markus Tellenbach zapowiedział, że stacja będzie rentowna w tym lub najpóźniej w  przyszłym roku (dowiedz się więcej).

 

Dołącz do dyskusji: TVN Meteo Active po trzech tygodniach emisji ma 0,11 proc. udziału

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil
A wyniki TVN Fabuła jakie są?
0 0
odpowiedź
User
Ew
NO naprawdę... Ho.. Ho... Skok z 0,08 na 0,11... Mistrzowie
0 0
odpowiedź
User
Gie
A jak w tym czasie wyglądała oglądalność np. TVN Style? Bo ten zysk nowego kanału mógł iść kosztem innego z grupy TVN. Podobnie było chyba z TVN24bis. Niby po zmianach im urosło ale TVN24 stracił i to właśnie przez ten kanał.
0 0
odpowiedź