SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Media i SAR z drugą edycją cyklu #Imaginationday

Biuro Reklamy TVN Media oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR właśnie rusza z drugą edycją wspólnego projektu #Imaginationday. W jego ramach opublikowanych zostanie 10 artykułów.

Celem cyklu #Imaginationday jest promowanie wiedzy i inspiracji w dziedzinie marketingu, a także inicjatywa popularyzująca prelekcje uczestników konferencji Imagination Day (odbyła się ona w drugiej połowie listopada w Warszawie).

Wzorem pierwszej edycji cyklu (listopad 2017 roku), każda z publikacji przybliża konkretne studium przypadku oraz sylwetki wyjątkowych prelegentów konferencji - ich drogę do sukcesu oraz opinie na temat współczesnego świata biznesu i kultury.

W ramach cyklu #imaginationday 2018 zaprezentowane zostaną następujące osoby ze świata mediów i marketingu:

-    Alex Sinclair - Creative Director & Strategic Content - IBM iX
-    Andrew Popplestone - Creative Director - Territory Studio
-    Omur Kula - Managing Director - RGA
-    Bohb Blair - Global Chief Experience Officer, Starcom
-    Rey Andrade - Creative Director - 72andSunn
-    Leah Juaymah Mababangloob - Senior Art Director - LEGO
-    Kuba Sagan - Board Member of Polish Advertisers Club (KTR)
-    Mark Norcutt - Creative Director, Saatchi & Saatchi
-    Julia Dovlatova - Creative Director, Geometry Prague
-    Benjamin Simon & Dirk Schuster - Founder, Creative & Art Director, Foreal

Pierwsza publikacja tegorocznej edycji jest już dostępna na stronie tv.tvnmedia.pl w sekcji inspiracje.

Dołącz do dyskusji: TVN Media i SAR z drugą edycją cyklu #Imaginationday

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl