TVN kusi Dodę autorskim programem
Jesienią w polskich mediach nie zabraknie Doroty Rabczewskiej. Wokalistka ma być jurorką w nowym formacie TVP. Autorskim programem kusi ją TVN. Management artystki starannie rozważa propozycje. Dobrej sprzedaży płyt w Polsce od dawna nie warunkują już bowiem wyłącznie wartości artystyczne.
Współpraca Dody z mediami stała się naturalnym zjawiskiem,
przynoszącym obu stronom wzajemne korzyści. Wypromowana przez
środki masowego przekazu piosenkarka jeszcze do niedawna była zdana
na łaskę piszących o niej kolorowych magazynów. Dziś, wokalistka
coraz bardziej świadoma swojej pozycji może dokonywać selekcji
najkorzystniejszych ofert.
Przeprowadzony przez TNS OBOP sondaż "Uczestnictwo Polaków w
kulturze" wykazał, że 44 proc. respondentów w wieku 15-19 lat i 22
proc. w wieku 20-29 lat uważa Dodę za wokalistkę reprezentującą
najwyższy poziom artystyczny. Popularność gwiazdy show-biznesu
przekłada się też na punkty raitingowe. Niemal każdy program z jej
udziałem generuje choćby niewielkie skoki oglądalności. To duży
potencjał wyjściowy, którym management artystki śmiało
operuje.
Kampania nowej płyty wokalistki otrzymała strategiczny wymiar. -
Postawiliśmy na wybrane media i konsekwentnie się tego trzymamy.
Nie chcemy przedobrzyć, Doda nie znajdzie się na każdej prasowej
okładce w Polsce- obiecuje Maja Sablewska z Universal Music
Polska.- Dziś, podstawowym kryterium przy doborze ofert nie są
pieniądze- dodaje. Nadawcy, tytuły prasowe muszą zaoferować dużo
więcej.
Ubiegłej jesieni Doda zgodziła się na zasiadanie w jury karaoke
show telewizji Viva Polska. Teraz podobną funkcję w nowych
formatach telewizyjnych zaproponowały jej dwie znacznie większe
stacje TVP2 i TVN.
Po namyśle artystka odrzuciła możliwość oceniania uczestników
tanecznego show TVN "You can Dance- Po prostu tańcz". Wybrała
ofertę Dwójki. Według informacji "Faktu" za wydawanie sądów w
programie publicznego nadawcy "Gwiazdy tańczą na lodzie" dostanie
według nieoficjalnych informacji łącznie około 200 tys.
złotych.
Mimo to, broni nie złożyła TVN. Komercyjna stacja w kolejnym
podejściu zaproponowała Dodzie prowadzenie dużego programu
poświęconego muzyce oraz show-biznesowi. Jego formuła w sporej
części miałaby zostać opracowana przez samą wokalistkę. Format
mógłby wystartować nawet późną jesienią. Piosenkarka nie wyklucza
wysłania pozytywnej odpowiedzi stacji z Wiertniczej. - Telewizja
TVN od czasu zdobycia przez Dodę Słowika Publiczności w Sopocie
udzieliła nam dużego wsparcia, chcemy kontynuować dobrą współpracę-
tłumaczy odpowiedzialna za promocję krążka Maja Sablewska. Sam
kanał nie komentuje sprawy. Decyzje mają zapaść niebawem.
Nie wszystkie media godzą się jednak na współpracę z wokalistką.
Emitowania singla promującego płytę "Diamond Bitch" odmówiło Radio
ZET. Skorzystało na tym RMF FM. Rozgłośnia nie tylko regularnie
prezentuje utwór "Katharsis"ale zorganizowała również na swojej
antenie akcję "Zabierz Dodzie Mini". Piosenkarka stała się letnią
twarzą nadawcy. Część sympatyków RMF FM ma to stacji za złe. Na
marketingową ocenę tej decyzji przyjdzie czas pod koniec
wakacji.
Jutro na półki trafi pierwsze 30 tys. sztuk nowego albumu Dody.
Sama artystka bez ogródek mówi jednak, że chce sprzedać pięć razy
więcej krążków. Realizację tych marzeń mają wspomóc środki masowego
przekazu. Na wokalistkę najczęściej natkniemy się w magazynach:
"Bravo", "Viva" i "Playboy", w radiu RMF FM i Esce. Fani
piosenkarki powinni śledzić TVP2 i TVN. Jeżeli jednak taki kontakt
nie jest nam na rękę zostaje choćby Discovery i TOK FM. Tam Dody na
pewno nie będzie.
Dołącz do dyskusji: TVN kusi Dodę autorskim programem