Trójka znów chce zapytać o zdanie słuchaczy. Powrót akcji
Odpowiedz na pytania zadane przez osoby współtworzące Trójkę, weź udział w konkursie i zaprojektuj swój idealny dzień z radiową Trójką. Blisko 57 tysięcy słuchaczek i słuchaczy włączyło się w wiosenną kampanię wiralową, odpowiadając na pytania Trójki. Stacja ponownie zaprasza odbiorców do rozmowy o przyszłości rozgłośni.
Agnieszka Szydłowska, dyrektorka-redaktorka naczelna radiowej Trójki, ogłaszając w marcu br. kampanię wiralową „3pyta", powiedziała mediom: “Mamy wiele pomysłów, dużo zapału do pracy, ale nie chcemy budować radia sami – przede wszystkim dlatego, że tworzymy je dla słuchaczy, a nie dla siebie. Rozmowa z naszymi słuchaczami i słuchaczkami to naturalny punkt wyjścia dla naszych działań. Dlatego postanowiliśmy skorzystać z bardzo praktycznego narzędzia, jakim jest interakcja w internecie.”
Ostatnie miesiące to intensywny czas przebudowy nie tylko Trójki, ale i całego Polskiego Radia. Na antenę wróciły audycje słowne, tematyczne, programy kulturalne na najwyższym poziomie, ambitna rozrywka oraz autorskie audycje muzyczne.
Trójka znów prosi słuchaczy o wsparcie
Kontynuując proces przebudowy, radiowa Trójka, tym razem prezentuje osoby współtworzące program, które przyciągają słuchaczy: Katarzynę Borowiecką, Renatę Grochal, Michała Nogasia oraz Jakuba Jonczyka. - Każde z nich wnosi do Trójki coś wyjątkowego – od wnikliwych analiz politycznych, przez rozmowy o kulturze, aż po tworzenie playlisty i dbanie o muzyczne audycje autorskie każdego dnia. Radiowa Trójka odbudowuje swój unikalny i rozpoznawalny na rynku charakter radia autorskiego, tworzonego przez najlepszych w swoich dziedzinach dziennikarzy i dziennikarki - czytamy w komunikacie.
Czytaj także: Były dziennikarz PR3 w TV Republika
- Chcemy, by słuchacze mieli wpływ na to, jak wygląda nasza ramówka. Dlatego zapraszamy do interakcji – wybierz prowadzącą/prowadzącego i odpowiedz na pytania: O czym chciałbyś usłyszeć w audycjach? Które tematy są dla Ciebie ważne? Z jakim politykiem lub polityczką chciałbyś posłuchać wywiadu? Twoje sugestie pozwolą nam lepiej dostosować się do oczekiwań naszych słuchaczy i tworzyć program, który nie tylko przyciągnie uwagę, ale naprawdę Cię zainspiruje – przekazała mediom Agnieszka Szydłowska.
Dołącz do dyskusji: Trójka znów chce zapytać o zdanie słuchaczy. Powrót akcji