Trauma pierwszego auta w kampanii Otomoto do młodych kierowców
Serwis ogłoszeniowy Otomoto (Grupa OLX) rusza z internetową kampanią kierowaną do młodych kierowców. Jej motywem przewodnim są nawyki przy pierwszym aucie.
W ramach kampanii powstała seria trzech spotów zachęcających do wymiany tego pierwszego, niedoskonałego auta na takie, które pozwoli odczuwać większą przyjemność z jazdy i wygody związanej z posiadaniem samochodu.
Kampania rusza 15 września i będzie emitowana w kanałach mediów społecznościowych Otomoto, na YouTubie oraz wspierać ją będą działania PR.
Spoty można obejrzeć na kanale Otomoto na YouTube.
W każdym z filmów reklamowych poznajemy bohaterów w niezwiązanych z motoryzacją okolicznościach - widzimy ojca usypiającego dziecko, nauczycielkę muzyki podczas lekcji pianina i młodą parę podczas ich przyjęcia weselnego.
- Nasza kampania oparta jest na komediowym koncepcie, który - mamy nadzieję - przykuje uwagę młodszych odbiorców, ale tak naprawdę dotykamy poważnego problemu. Wybierając sprawny samochód dbamy przede wszystkim o bezpieczeństwo nasze i naszych pasażerów. Znajdując oferty na Otomoto można jeszcze przed zakupem dokładnie sprawdzić jego stan techniczny - by nie mierzyć się później z wadami pojazdu - mówi Artur Wyrzykowski, senior brand manager, Otomoto.
Reżyserem każdego z trzech spotów jest Wojciech Barczuk. Wszystkie produkcje powstały w ramach 10. edycji konkursu Papaya New Directors.
Dołącz do dyskusji: Trauma pierwszego auta w kampanii Otomoto do młodych kierowców