SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trauma pierwszego auta w kampanii Otomoto do młodych kierowców

Serwis ogłoszeniowy Otomoto (Grupa OLX) rusza z internetową kampanią kierowaną do młodych kierowców. Jej motywem przewodnim są nawyki przy pierwszym aucie. 

W ramach kampanii powstała seria trzech spotów zachęcających do wymiany tego pierwszego, niedoskonałego auta na takie, które pozwoli odczuwać większą przyjemność z jazdy i wygody związanej z posiadaniem samochodu.

Kampania rusza 15 września i będzie emitowana w kanałach mediów społecznościowych Otomoto, na YouTubie oraz wspierać ją będą działania PR.

Spoty można obejrzeć na kanale Otomoto na YouTube.

W każdym z filmów reklamowych poznajemy bohaterów w niezwiązanych z motoryzacją okolicznościach - widzimy ojca usypiającego dziecko, nauczycielkę muzyki podczas lekcji pianina i młodą parę podczas ich przyjęcia weselnego.

 - Nasza kampania oparta jest na komediowym koncepcie, który - mamy nadzieję - przykuje uwagę młodszych odbiorców, ale tak naprawdę dotykamy poważnego problemu. Wybierając sprawny samochód dbamy przede wszystkim o bezpieczeństwo nasze i naszych pasażerów. Znajdując oferty na Otomoto można jeszcze przed zakupem dokładnie sprawdzić jego stan techniczny - by nie mierzyć się później z wadami pojazdu - mówi Artur Wyrzykowski, senior brand manager, Otomoto.

Reżyserem każdego z trzech spotów jest Wojciech Barczuk. Wszystkie produkcje powstały w ramach 10. edycji konkursu Papaya New Directors.   

Dołącz do dyskusji: Trauma pierwszego auta w kampanii Otomoto do młodych kierowców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl