Totalizator Sportowy szuka agencji do audytu i strategii PR
Totalizator Sportowy ogłosił przetarg na usługę audytu i przygotowania strategii public relations. Zainteresowane agencje mają czas na złożenie ofert do 6 września.
Trwa przetarg na usługi audytu oraz przygotowanie strategii public relations Totalizatora Sportowego. Do zadań wykonawcy należeć będzie także opracowanie strategii public relations dla marki korporacyjnej Totalizatora Sportowego, uwzględniającej m.in zdefiniowanie kluczowych przekazów oraz obszarów zaangażowania spółki z uwzględnieniem jej potrzeb wizerunkowych.
W ramach wniosków z audytu, wybrana firma ma przedstawić analizę postrzegania marki (tone of voice), narzędzi komunikacji oraz komunikacji wizualnej dla marki korporacyjnej Totalizator Sportowy, marek Lotto, usług: salonów gier, kasyna internetowego i sprzedaży przez internet oraz marki Toru Wyścigów Konnych na Służewcu. Agencja wyłoniona w przetargu ma także przygotować strategię komunikacji wewnętrznej do wszystkich pracowników TS, komunikacji w social media oraz employer brandingu.
Totalizator Sportowy do współpracy poszukuje firmy, która posiada doświadczenie w tym zakresie i zrealizowała podobne zamówienie dla co najmniej pięciu podmiotów. Kryteria przy wyborze agencji to cena (max. 60 punktów) oraz doświadczenie w realizacji podobnych usług (max. 40 punktów).
Zamawiający oczekuje wycen w ofertach przedstawionych przez podmioty zainteresowane.
W przetargu nie ma ustalonego rejection fee.
Zamawiający podpisze umowę z wybraną agencją na trzy miesiące z możliwością przedłużenia o kolejne 3 miesiące. Firma zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Termin składania ofert to 6 września 2022 r. do godziny 12:00. Możliwość zadawania pytań obowiązuje do 31.08.2022 r.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy szuka agencji do audytu i strategii PR