SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Kot w orkiestrze reklamuje internet bez VAT w Netii (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa oferty internetowej Netii z udziałem Tomasza Kota. Akcję – w której aktor występuje jako członek orkiestry dętej – przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.

Rozpoczęta właśnie kampania Netii reklamuje promocję „Internet bez VAT” prowadzoną przez operatora od początku br. Oferta obejmuje obniżkę abonamentu o 23 proc. nawet przez cały okres trwania umowy dla klientów, którzy usługę internetową wykupią w pakiecie z dostępem do telefonu.

W kampanii występuję ambasador reklamowy Netii – Tomasz Kot. Tym razem wciela się on w rolę muzyka i wokalisty orkiestry dętej, z pasją wyśpiewując hasło promocji. Przypomnijmy, że muzyczny charakter miała również poprzednia kampania Netii, w której Kot wystąpił jako didżej (więcej o tej akcji)




Obecna kampania od 15 stycznia obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), radio, internet oraz BTL. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brasil (kreacja) i dom mediowy ZenithOptimedia Group (planowanie i zakup mediów).
 

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot w orkiestrze reklamuje internet bez VAT w Netii (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
L
Oj, chyba pomysly sie koncza :-(
0 0
odpowiedź
User
DinX
Ciekaw jestem idei jaka przyświecała stworzeniu tej reklamy. Mam wrażenie, że kreatywni rzeczywiście cieniutko już tam przędą...
0 0
odpowiedź
User
ex-netia
Ideą tej reklamy jest kontynuacja znanej już melodii, przy czym wersja symfoniczna jest dla uszu wielu osób znacznie bardziej przyjemna.

Dużo ważniejszy jest tu wymiar praktyczny - podane korzyści są skrajnie trudno osiągalne.
1 0
odpowiedź