Tini Sevak nowym szefem ds. widowni i danych w CNN International Commercial
Tini Sevak dołączyła do CNN, aby kierować międzynarodową strategią w obszarze danych, tworzyć nowe rozwiązania, które w przyszłości będą dostarczały informacji branży business intelligence oraz umożliwiać partnerom biznesowym zaawansowane narzędzie do realizacji insightów kampanii.
Jako wiceprezes ds. widowni i danych w CNN International Commercial (CNNIC), Sevak nadzoruje globalny zespół specjalistów od danych i research’u korzystający w swojej pracy z zasobów Turnera oraz możliwości dostępnych poza strukturą firmy. Dzięki połączeniu insightów dotyczących widowni, analityce cyfrowej i innowacyjności pozyskanych danych, dział widowni i danych zajmuje centralne miejsce w strukturach CNNIC. - Jest to konieczne, aby dostarczyć praktyczne dane, które napędzają nie tylko kampanie klientów, jak również strategię handlową CNN International - informuje nadawca.
Sevak tym samym dołączyła do kadry kierowniczej CNNIC i bezpośrednio będzie odpowiadać przed prezesem CNNIC - Ranim Raadem.
Tini Sevak zanim dołączyła do CNNIC pracowała w obszarze analityki biznesowej w firmie YouGov, w której obejmowała stanowisko Global Director of Data Applications. Wcześniej Sevak spędziła również ponad 14 lat w agencjach mediowych Mindshare i Starcom, gdzie pracowała w działach digital, danych i analitycznych, pomagając klientom m.in. przekształcać ich insighty w konkretne działania służące podejmowaniu decyzji biznesowych. Klienci, z którymi Sevak współpracowała, działali w różnych branżach: farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, telekomunikacyjnej i FMCG.
Ekspertka brała udział w różnych wydarzeniach i konferencjach, m.in. DMexco, Festival of Marketing, and Marketing Week Live. W ciągu ostatnich dwóch lat była członkinią jury w konkursie Data Science Hackathon i jest obecnie nominowana do nagrody „Role Model of the Year”.
Dołącz do dyskusji: Tini Sevak nowym szefem ds. widowni i danych w CNN International Commercial