SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice Senior” hitem TVP2, stacja nokautuje konkurencję

Pierwszą edycję edycję „The Voice Senior” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,81 mln osób. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w grupie 4+, jak i komercyjnej 16-49.

fot. Natasza Młudzik / TVP fot. Natasza Młudzik / TVP

Premierowe odcinki „The Voice Senior” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i 21.15, począwszy od 7 grudnia br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 21 grudnia) wyniosła 2,81 mln osób, co przełożyło się na 19,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,47 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 3,16 mln oglądających, program zgromadził 14 grudnia - dane dla odcinka z godz. 21.15.

Dla porównania, emitowaną jesienią br. w tym paśmie dziesiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,98 proc. udziału w 4+, 14,73 proc. w 16-49 oraz 13,55 proc. w 16-59. Oglądalność „The Voice Senior” wzrosła o 980 tys. widzów, ale z drugiej strony nowy program nie konkuruje m.in. z pokazywanym w TVN „Mam talent!”.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Senior” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 8,23 proc., emitująca gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne. Trzeci jest TVN (filmy; 6,26 proc.), a czwarty - Polsat (gł. pasmo filmowe; 5,51 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka nokautuje konkurencję.

„The Voice Senior” jest kolejną modyfikacją należącego do Talpa Content formatu telewizyjnego „The Voice”, który zyskał popularność na całym świecie i od wielu lat realizowane są lokalne wersje. W ramach tego projektu występują utalentowani wokalnie uczestnicy, ale warunkiem wzięcia udziału w programie jest ukończenie 60. roku życia. Występy na wszystkich etapach show oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: seniorzy biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi, a w finale - walczą o nagrodę główną.

W składzie jury polskiej wersji programu znajdują się: Urszula Dudziak, Andrzej Piaseczny, Alicja Majewska i Marek Piekarczyk. Show prowadzą Marta Manowska i Tomasz Kammel.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Voice Senior” hitem TVP2, stacja nokautuje konkurencję

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fanka
Brawo seniorzy! Kto powiedział, że starzy ludzie powinni siedzieć w domu i wnukami się zajmować. Te czasy się skończyły, bezpowrotnie. Teraz seniorzy myślą o sobie, o rzeczach, na które nie mieli wcześniej czasu i przy okazji dobrze się bawią ;)
0 0
odpowiedź
User
Lalo
Oby więcej edycji powstało!
0 0
odpowiedź
User
Jakub
Program o śpiewających emerytach jest ciekawy dla tych emerytów i ich rodzin. Mnie te wyniki oglądalności wskazują jednoznacznie, że przed telewizorami siedzą głównie starsi ludzie, skoro jest taki nagły pik. Zaspokajanie ich potrzeb da krótkoterminowe wzrosty i odpływ widzów w dłuższej perspektywie. Starsi będą umierać, a młodzi uciekną i nie wrócą.
0 0
odpowiedź