SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Sun” traci jedną trzecią ruchu po wprowadzeniu opłat

W ciągu 10 dni od wprowadzenia opłat za treści odwiedzalność serwisu internetowego brytyjskiego dziennika „The Sun” spadła o 36 proc.

Takie dane podała firma analityczna Experian Marketing, według których w ciągu 10 dni od uruchomienia paywalla (1 - 10 sierpnia) udziały „The Sun” spadły z 1,27 do 0,81 proc. Oznacza to, że ruch internetowy na stronie thesun.co.uk spadł o 36 proc. Dla porównania w analogicznym okresie internetowy serwis dziennika „The Times” utracił 66 proc. ruchu po wprowadzeniu opłat za treści.

Analitycy podkreślają, że decyzja o wprowadzeniu opłat za treści w serwisie „The Sun” była korzystna, a utratę 36 proc. ruchu należy traktować jako olbrzymi sukces. Ma to świadczyć o tym, że internauci są coraz bardziej świadomi konieczności płacenia za treści w internecie, a także coraz mniejszej liczby darmowych alternatyw. Na korzyść „The Sun” przemawiają również dodatkowe treści i usługi, za które użytkownicy płacą chętniej. Serwis oferuje bowiem m.in. możliwość oglądania skrótów z meczów Ligi Mistrzów oraz ligi angielskiej, aplikacje mobilne na smartfony i tablety, a także system kuponów ze zniżkami do brytyjskich sklepów i lokali.

„The Sun” to pierwszy tabloid, który zdecydował się na wprowadzenie opłat za treści. Aktualnie w ramach promocji miesięczna opłata za dostęp do wszystkich usług wynosi 1 funt (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „The Sun” traci jedną trzecią ruchu po wprowadzeniu opłat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl