"Teraz Rock" z nową szatą graficzną
Kwietniowy numer magazynu muzycznego "Teraz Rock" (Orange Media) ukazał się dziś w całkiem nowej szacie graficznej i z nowym logo. To pierwsza zmiana layoutu od 2003 roku, gdy zmienił się tytuł pisma (wcześniej ukazywało się ono jako "Tylko Rock").
Nowa szata graficzna charakteryzuje się większą ilością światła i przestrzeni. W magazynie pojawiły się nowe elementy graficzne i zmienił się sposób składu tekstu. Projekt makiety przygotował nowy dyrektor artystyczny "Teraz Rock" Roman Tobjasz, który jest również twórcą nowego loga. Pismo drukowane jest teraz także na lepszym papierze (UPM Ultra 70g). Bez zmian pozostaje jego objętość (116 stron) i nakład (52 tys. egz.).
Zmianom w "Teraz Rock" towarzyszyć będzie kampania reklamowa w telewizji (4funTV), radiu (Eska Rock), internecie (Wirtualna Polska, Interia.pl) oraz z wykorzystaniem outdooru.
Dołącz do dyskusji: "Teraz Rock" z nową szatą graficzną