Telewizja Polska kupuje 15 samochodów dostawczych
Telewizja Polska ogłosiła postępowanie publiczne, w ramach którego chce kupić 15 nowych samochodów typu furgon. Oferty można składać do 20 stycznia.
Postępowanie jest podzielone na dwie części, które dotyczą 10 i 5 samochodów o różnych specyfikacjach technicznych. W obu częściach chodzi o samochody do przewozu towarów i trzech osób.
Wszystkie auta w ramach każdej części muszą być tej samej marki, dostawca musi zapewnić 24-miesięczną gwarancję mechaniczną i na powłokę lakierniczą.
W przypadku części dotyczącej 10 aut wadium wynosi 27 tys. zł, a w przypadku 5 aut - 9 tys. zł.
Ofert można zgłaszać do 20 stycznia do godz. 11. Jedynym kryterium ich oceny jest zaproponowana cena brutto.
W 2018 r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Wzrosły też wpływy nadawcy z reklam, sponsoringu, sprzedaży programów i licencji. Zatrudnienie w firmie wynosiło prawie 2,7 tys. etatów.
Dyrektorzy i ich zastępcy w Telewizji Polskiej zarabiali średnio 21,8 tys. zł miesięcznie brutto, doradcy zarządu - 20,8 tys. zł, dziennikarze motywacyjni - 7,5 tys. zł, a ci honoraryjni - 12,2 tys. zł. Członkowie zarządu Jacek Kurski i Maciej Stanecki zainkasowali łącznie 811,8 tys. zł. Wiosną 2019 r. z zarządu spółki odwołano Macieja Staneckiego, a powołano Marzenę Paczuską i Mateusza Matyszkowicza.
Natomiast w pierwszych trzech kwartałach ub.r. Telewizja Polska osiągnęła 1,8 mld zł przychodów i 159,4 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska kupuje 15 samochodów dostawczych