Teleturniej Polsatu popularny w Czechach
Znany z Polsatu teleturniej "Gra w Ciemno" emitowany od stycznia wczeskiej telewizji cieszy się dużą popularnością. Kolejne odcinkinależącego do grupy producenckiej ATM formatu ogląda ponad półmiliona naszych południowych sąsiadów.
Grupa ATM sprzedała czeskiej stacji telewizyjnej Czech TV1licencję na 43 odcinki teleturnieju "Gra w ciemno". Od stycznia2008 roku program emitowany jest co tydzień w każdą niedzielę ogodz. 17:20 pod wdzięcznym tytułem "Naslepo". Co najważniejsze,teleturniej odnotowuje bardzo dobre wyniki oglądalności i rosnącyudział w rynku. Co tydzień przyciąga przed ekrany 20% docelowejgrupy widowni telewizyjnej (SHR), co daje mu drugą pozycję wśródprogramów emitowanych w tym paśmie w najważniejszych czeskichstacjach telewizyjnych.
"Gra w ciemno" to teleturniej, w trakcie którego jego uczestnicynie wiedzą o ile pieniędzy grają, ile zgromadzili już na koncie, atakże czy udzielili poprawnej odpowiedzi na zadane pytanie. "Wciemno" muszą podejmować ważne decyzje dotyczące całejdotychczasowej wygranej, ryzykując jej utratę. W Polsce teleturniejemitował w latach 2005-2007 Polsat, a prowadził KrzysztofIbisz.
"Gra w ciemno" nie jest jedynym formatem wyprodukowanym przezGrupę ATM, do którego prawa kupiła zagraniczna stacja telewizyjna.Z powodzeniem sprzedajemy licencje na autorskie programy odbiorcomzagranicznym: m.in. do Nowej Zelandii (Awantura o kasę), do Włoch,Grecji oraz Hiszpanii (Gra w ciemno), a także do Irlandii i naUkrainę licencję na reemisję serialu Pierwsza miłość" - mówi MaciejGrzywaczewski, wiceprezes zarządu ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: Teleturniej Polsatu popularny w Czechach