„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem telewizyjnym w I półroczu 2016
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lipcu br. był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. uplasowała się na poziomie 683 461 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,52 proc. i ustabilizowała się na poziomie 290 275 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lipcu 2016 roku wyniósł 147 179 egz., po spadku o 6,56 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 8,89 proc. i wyniosła 75 146 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Tydzień |
887 365 |
683 461 |
683 461 |
1 013 233 |
724 463 |
723 463 |
-5,53% |
To & Owo |
425 222 |
290 275 |
290 275 |
454 231 |
310 536 |
310 536 |
-6,52% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
223 188 |
147 179 |
147 179 |
240 178 |
157 506 |
157 506 |
-6,56% |
Program TV |
163 365 |
93 782 |
75 146 |
182 910 |
102 453 |
82 481 |
-8,89% |
W czerwcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to 5,73 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Tydzień |
887 365 |
683 461 |
683 461 |
971 180 |
725 765 |
725 015 |
-5,73% |
To & Owo |
425 222 |
290 275 |
290 275 |
453 743 |
304 709 |
304 709 |
-4,74% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
223 188 |
147 179 |
147 179 |
241 711 |
154 511 |
154 511 |
-4,75% |
Program TV |
163 365 |
93 782 |
75 146 |
165 706 |
96 812 |
77 085 |
-2,52% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem telewizyjnym w I półroczu 2016