„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół
W I kwartale 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale br. uplasowała się na poziomie 797 708 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,96 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,37 proc. i ustabilizowała się na poziomie 328 781 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w I kwartale 2016 roku wyniósł 171 883 egz., po spadku o 8,97 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia ub.r. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali”.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 16 proc. i wyniosła 84 811 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
I kwartał |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Tydzień |
1 049 529 |
798 570 |
797 708 |
1 137 610 |
849 294 |
848 225 |
-5,96% |
To & Owo |
485 586 |
328 796 |
328 781 |
537 537 |
358 820 |
358 820 |
-8,37% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
256 789 |
171 883 |
171 883 |
286 557 |
188 810 |
188 810 |
-8,97% |
Program TV |
166 994 |
105 555 |
84 811 |
199 993 |
123 568 |
100 962 |
-16,00% |
W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem marca ub.r. zmniejszył się o 6,34 proc. do poziomu 807 370 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (329 409 egz.; w dół o 8,72 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (172 616 egz., spadek o 9,03 proc.).
Najwięcej również i tutaj stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał bowiem o 13,80 proc. do 84 900 egz.
Wirtualnemedia.pl |
marzec |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Tele Tydzień |
1 074 982 |
808 170 |
807 370 |
1 143 918 |
863 020 |
862 020 |
-6,34% |
To & Owo |
482 765 |
329 449 |
329 409 |
535 590 |
360 879 |
360 879 |
-8,72% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
255 955 |
172 616 |
172 616 |
286 930 |
189 748 |
189 748 |
-9,03% |
Program TV |
167 125 |
105 572 |
84 900 |
198 630 |
120 757 |
98 495 |
-13,80% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół