SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski śpiewają „Tamtą dziewczynę” w reklamach T-Mobile na Kartę (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile na Kartę. W nowych reklamach występują piosenkarka Sylwia Grzeszczak i prezenter Piotr Kędzierski. Akcję przygotowały i realizują firmy Bridge2Fun, Starcom, Liquid Thread, ARC Worldwide i Agencja Warszawa.

Kampania reklamowa podkreśla, że w T-Mobile na Kartę dostępne są nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych i rozmowy na numery stacjonarne. Ponadto 10 GB internetu na 30 dni kosztuje 25 zł (dla klientów przenoszących numer jest darmowy), a można też kupić dodatkowe pakiety: 1 GB za 5 zł, 3 GB za 9 zł i 5 GB za 12 zł.

Spot pokazuje, jak Piotr Kędzierski przed punktem sprzedaży T-Mobile mówi przez megafon przechodniom o tej ofercie. Jednym z nich okazuje się piosenkarka Sylwia Grzeszczak i razem śpiewają jej przebój „Tamta dziewczyna”, ze zmienionym tekstem promującym T-Mobile na Kartę.

Piotr Kędzierski pojawia się w reklamach T-Mobile od połowy ub.r. W wakacje razem z Agnieszką Szulim promował konkurs „T-Mobile Show”, pod koniec ub.r. wspólnie z Patricią Kazadi wystąpił w kampanii bożonarodzeniowej, a na początku br. reklamował ofertę wyprzedażową Smartfoneria.

 

Akcja reklamująca T-Mobile na Kartę zaczęła się 17 kwietnia, jest realizowana w telewizji, radiu, internecie (m.in. w social media), na outdoorze (także na nośnikach digital signage) oraz w salonach T-Mobile i innych punktach sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Bridge2Fun, a materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide. Działania w internecie wspiera Liquid Thread, aktywności w social media realizuje Agencja Warszawa, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski śpiewają „Tamtą dziewczynę” w reklamach T-Mobile na Kartę (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Czy agencje reklamowe nie potrafią wzniecić nieco kreatywności i wymyśleć reklamy bez udziału celebrytów?
0 0
odpowiedź
User
Beeeee
A kiedy Szostak ?
Tez ze stajni Mecnera!
0 0
odpowiedź
User
arnie
Lecę kupić starter...
A tak serio smutne jest to, że polska sieć Plus ma zwyczajnie denną ofertę.
Niestety w mojej lokalizacji w linii prostej 15km od Pałacu Kultury mam TYLKO Orange z limitem 500gb, reszta to posrana ściema transferowa...
DOBRANOC :/
0 0
odpowiedź