SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy komentator w „Szkle kontaktowym”

Jako komentator w magazynie TVN24 „Szkło kontaktowe” zadebiutował dziennikarz radiowy Marcin Bisiorek - obecnie związany z Radiem 357, a wcześniej m.in. z Radiem Eska, Eska Rock i Muzo.FM.

Marcin Bisiorek, fot. PolsatMarcin Bisiorek, fot. Polsat

Marcin Bisiorek zadebiutował w poniedziałkowym wydaniu „Szkła kontaktowego”, prowadził je razem z Tomaszem Sianeckim.

Jak informowaliśmy w zeszłym tygodniu, grono komentatorów w programie ma zostać poszerzone, po tym jak po wielu latach obecności pożegnali się z nim Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski. Przeszli do TVP Info, gdzie od września będą prowadzili wieczorny program o roboczym tytule „Pełna powaga”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Marcin Bisiorek od lata ub.r. współpracuje z Radiem 357, jest jednym z prowadzących muzyczną audycję „Mam grać?”.

Z branżą radiową jest związany od ponad dwóch dekad. Zaczynał w łódzkim Radiem Manhattan, potem był związany z Radiem Eska Łódź, a w 2001 roku został dyrektorem programowym Radia Eska Warszawa. W latach 2013-2018 był dyrektorem programowym Eski Rock, do 2017 roku pracował jako szef kanału Muzo.TV (Grupa Polsat), a od 2014 do 2022 roku był dyrektorem programowym radia Muzo.FM.

W połowie ub.r. z grona komentatorów w „Szkle kontaktowym” ubyli być Krzysztof Daukszewicz, Artur Andrus i Robert Górski. Daukszewicz zniknął z programu po niefortunnym żarcie skierowanym do prezentera TVN24 Piotra Jaconia. Andrus i Górski odeszli w geście solidarności z satyrykiem.

Natomiast od października ub.r. w programie pojawia się Kamila Kalińczak - dziennikarka, lektorka, trenerka wystąpień publicznych i popularyzatorka poprawności językowej.

CZYTAJ TEŻ: „Czarno na białym” w TVN24 zyskało 174 tys. widzów. Za miesiąc nowy sezon

Od 1 stycznia do 18 lipca 2024 roku średnia oglądalność „Szkła kontaktowego” wyniosła 654 tys. osób, co przełożyło się na 7,01 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 2,90 proc. w grupie komercyjnej 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Nowy komentator w „Szkle kontaktowym”

31 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Wyleniały rockman w stylu Nickelback.
odpowiedź
User
Ala
Czy jest szansa że ten niesmaczny baner republiki przestanie bolrsnie bić po oczach przy każdym wejsciu na stronę wm?! Wstyd...żadna kasa nie jest warta tego aby promować ten rynsztok
odpowiedź
User
Neo
XD XD XD XD XD .....
odpowiedź