SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef jako król fitnessu w nowej odsłonie kampanii Pracuj.pl

Od początku nowego roku trwa kolejna odsłona kampanii „Szef i Reszta” portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. W nowym spocie główny bohater występuje jako motywujący trener fitnessu. Za kreację spotu odpowiada Scholz & Friends Warszawa.

Trwająca od października ubiegłego roku akcja „Szef i Reszta” promuje aplikację mobilną, za pośrednictwem której można wyszukiwać oferty pracy.

W nowym spocie z tego cyklu Szef pojawia się w nowej roli – trenera fitnessu. Motywuje pracowników poprzez wspólne ćwiczenia fizyczne. 30-sekundową reklamę wieńczy hasło „W pracy o wszystko trzeba się nagimnastykować?” oraz zachęta do pobrania aplikacji mobilnej Pracuj.pl.

Kampania trwa w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Obejmuje także działania online, w tym dodatkowe spoty przeznaczony do tego medium. W ramach działań promocyjnych prowadzona będzie także komunikacja w kanałach własnych Pracuj.pl (YouTube, Facebook).

Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej jest agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów telewizyjnych zajmuje się dom mediowy K2 Media. Działania online prowadzone są przez dział promocji online Pracuj.pl.

W Grupie Pracuj kampanię koordynowały Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.

W poprzedniej odsłonie akcji Szef prezentował porady dla digital influencerów – Michała Sadowskiego Michała Góreckiego oraz twórców strony na Facebooku Mordor na Domaniewskiej.

Dołącz do dyskusji: Szef jako król fitnessu w nowej odsłonie kampanii Pracuj.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
Ministerstwo Pracy powinno stworzyć porządny portal z ogłoszeniami o prace i AGORA padnie, serwis ten być kompatybilny z ofertami PUPów by osoba trafiająca na społeczne wykluczenie mogła się szybciej reaktywować
odpowiedź
User
pp
Ministerstwo Pracy powinno stworzyć porządny portal z ogłoszeniami o prace i AGORA padnie, serwis ten być kompatybilny z ofertami PUPów by osoba trafiająca na społeczne wykluczenie mogła się szybciej reaktywować


Ale to jest artykuł o serwisie pracuj.pl,, który nie ma nic wspólnego z Agorą
odpowiedź
User
iki
Najlepsza kampania ostatnich lat :)
odpowiedź