„Surowi rodzice 2” z mniejszą widownią. 17,4 mln zł z reklam
Drugi sezon reality-show „Surowi rodzice” śledziło średnio 2,15 mln osób, mniej aż o 540 tys. niż nadawaną rok wcześniej pierwszą edycję. TVN w czasie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku, a przyniósł on z reklam 17,4 mln zł.
„Surowi rodzice 2” nadawani byli na antenie TVN w okresie od 24 lutego do 19 maja br. w niedziele o godz. 20.00. Średnia oglądalność reality-show wyniosła 2,15 mln widzów. Przełożyło się to na 13,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą widownią zanotował odcinek programu pokazany 14 kwietnia br. Oglądało go 2,28 mln widzów.
W porównaniu z pokazywaną rok temu pierwszą serią reality-show TVN straciło 540 tys. widzów. Wówczas „Surowych rodziców” oglądało 2,69 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 16,71 proc. oraz 20,22 proc. udziału (więcej na ten temat).
TVN w czasie emisji formatu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem rynku była TVP1, pokazująca wówczas głównie „Pogodę” oraz „Ranczo”, co dało jej 30,72 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu („Tylko muzyka 5” oraz „Szybcy i wściekli”; 14,52 proc.). Z kolei za TVN uplasowała się TVP2 (cykl filmów fabularnych „Kino na Maksa”; 7,19 proc.). Taka sama kolejność stacji była w grupie komercyjnej.
Wpływy reklamowe przy emisji drugiej serii reality-show wyniosły 17,4 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W każdym odcinku programu „Surowi rodzice” widzowie mogą zobaczyć jak dwóch sprawiających kłopoty swoim rodzicom nastolatków wysyłanych jest na tydzień do innych , bardziej „surowych” rodziców. Mieli oni za zadanie spróbować poprawić zachowanie bohaterów. Reality-show oparty jest na brytyjskim formacie “The World's Strictest Parents”. TVN nie zdecydowała jeszcze, czy pokaże trzeci sezon programu.
Oglądalność „Surowych rodziców 2” odcinek po odcinku (dane NAM od TVN)
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
2013-02-24 | 2 190 583 | 12,90% | 15,00% |
2013-03-03 | 2 229 768 | 12,70% | 15,20% |
2013-03-10 | 2 201 227 | 12,60% | 15,10% |
2013-03-17 | 2 207 031 | 12,40% | 16,20% |
2013-03-24 | 2 266 054 | 13,20% | 16,30% |
2013-03-31 | 2 008 504 | 13,20% | 14,60% |
2013-04-07 | 2 191 733 | 12,70% | 16,50% |
2013-04-14 | 2 282 196 | 13,30% | 16,40% |
2013-04-21 | 2 115 480 | 13,20% | 17,10% |
2013-04-28 | 2 240 303 | 13,40% | 16,00% |
2013-05-05 | 1 948 930 | 13,10% | 16,70% |
2013-05-12 | 2 166 335 | 13,50% | 17,70% |
2013-05-19 | 1 930 997 | 13,70% | 18,00% |
Średnio: | 2 152 335 | 13,05% | 16,17% |
Konkurencja w czasie emisji reality-show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 5 068 157 | 30,72% | 23,36% |
Polsat | 2 395 232 | 14,52% | 17,93% |
TVN - Surowi rodzice | 2 152 335 | 13,05% | 16,17% |
TVP2 | 1 185 337 | 7,19% | 7,82% |
Dołącz do dyskusji: „Surowi rodzice 2” z mniejszą widownią. 17,4 mln zł z reklam