Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk
W strukturze Streetcom - agencji marketingu rekomendacji konsumenckich - powstała marka InStars. Zajmie się działaniami z obszaru influencer marketingu.
Zespół InStars oferuje usługi o nazwach organic reach (budowanie organicznego zasięgu), generated content (tworzenie contentu w social mediach) i ratings & reviews (generowanie opinii o usługach i produktach w obszarach e-commerce, porównywarkach i forach). Wszystkie trzy rodzaje kampanii są uruchamiane w trybie tygodniowym.
InStars oferuje szybszą w porównaniu z tradycyjnymi akcjami z influencerami realizację działań i efekty. Zespołem, liczącym cztery osoby, kieruje brand manager Anna Pająk. Raportuje do Natalia Krzyśków, client service director Streetcom.
- InStars jest skierowany do klientów korzystających z influencer marketingu, którzy są zainteresowani szybkim zebraniem opinii w sieci oraz akcjami z influencerami na Instagramie, Facebooku czy TikToku. Dodatkowo InStars to wyjątkowa gwarancja: klient nie płaci za przygotowanie i realizację kampanii - płaci za efekty - komentuje Matylda Szymalska, CEO Streetcom.
InStars korzysta obecnie z bazy influencerów Streetcomu, ale prowadzi też własną rekrutację na stronie.
Dołącz do dyskusji: Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk