Dziesięć statuetek Stevie Awards dla projektów z Polski
W międzynarodowym konkursie biznesowym Stevie Awards, agencje i firmy z Polski wyróżniono łącznie dziesięcioma statuetkami - jednym złotem, czterema srebrami i pięcioma brązami.
Agencja Public Dialog zdobyła dwie statuetki za projekt „ibis. Tu mieszka muzyka”. W kategorii Communications or PR Campaign of the Year - Travel & Tourism agencji przyznano złoto, a w Communications or PR Campaign of the Year - Social Media Focused - srebro.
Srebro w kategorii Live Events - Best Brand Experience Event otrzymała agencja endorfina events, za projekt "adidas Women #HereToCreate".
Brąz w kategorii Website Awards - Best Facebook Fanpage or Group, otrzymała agencja WebTalk. Wyróżnienie przyznano za fanpage wódki Krupnik na Facebooku. Z kolei prezesowi i współwłaścicielowi tej agencji, Michałowi Duninowi, wręczono brąz w kategorii Executive of the Year - Advertising, Marketing & Public Relations.
W kategorii Company / Organizations - Corporate Social Responsibility Program of the Year - in Europe, srebrem wyróżniono program AmRest, KFC Harvest.
Polpharma otrzymała srebro w kategorii Communications or PR Campaign of the Year Reputation/Brand Management, za projekt "Unmistakably Polpharma". Tę kampanię wyróżniono także brązem w kategorii Re-Branding / Brand Renovation of the Year.
Agencja Think Kong zdobyła brąz za kampanię content marketingową "Finanse po godzinach". Projekt doceniono w kategorii Marketing Campaign of the Year - Financial Products & Services.
Garden of Words zdobyła brąz za projekt "Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki" Pasaży Tesco, w kategorii Marketing Campaign of the Year - Retail.
W tym roku prace w kategoriach PR Awards Categories, w kategoriach public relations, investor relations, corporate communications oceniał Paweł Bylicki, prezes Public Dialog.
Stevie Awards to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych światowych konkursów biznesowych. Nagrody te są przyznawane firmom i ludziom biznesu z całego świata od ponad 16 lat. Obecnie Nagrody Stevie przyznawane są w siedmiu programach: International Business Awards, Asia-Pacific Stevie Awards, German Stevie Awards, American Business Awards, Stevie Awards for Women in Business 2014, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Great Employers. Każdego roku kapituła konkursu we wszystkich kategoriach otrzymuje ponad 10,000 zgłoszeń z ponad 60 krajów.
Dołącz do dyskusji: Dziesięć statuetek Stevie Awards dla projektów z Polski