Stanisław Dojs został PR managerem Volvo Auto Polska
Stanisław Dojs objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Jest to nowe stanowisko utworzone w dziale marketingu Volvo Auto Polska.
Dojas będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium.
Stanisław Dojs swoją karierę w branży PR zaczynał w 2004 roku w agencji Multi Communications, gdzie zajmował się obsługą marek takich jak Philips, BEKO, Belkin, ASUS, Toshiba, Knorr i Rama. Następnie w latach 2011-2012 pracował w agencji Grayling Poland dla operatora elektronicznego systemu poboru opłat, a także dla serwisu ogłoszeń motoryzacyjnych - otoMoto.pl należącego do Grupy Allegro.
Dojs jest absolwentem Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Po studiach współpracował z takimi pismami jak Motor, Auto Świat, Świat Motocykli, Motormania, Ekologia i Rynek oraz tygodnikami regionalnymi. Tworzył przede wszystkim teksty poświęcone motocyklom i samochodom, które są jego największą życiową pasją.
Dołącz do dyskusji: Stanisław Dojs został PR managerem Volvo Auto Polska