SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Stand up: zabij mnie śmiechem": 2 mln widzów i 15,6 mln zł z reklam

Program „Stand up: zabij mnie śmiechem” śledziło 2 mln widzów. Polsat przegrał w paśmie jego emisji z TVN i TVP1. -Wprowadziliśmy do ogólnodostępnej telewizji bardzo trudny gatunek sceniczny - broni show Nina Terentiew.

Średnie udziały programu w grupie 4+ wyniosły 13,17 proc, zaś wśród widzów między 16 a 49 rokiem ukształtowały się na poziomie 13,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

- To co prawda poniżej średniej stacji ale powyżej średniej dobowej w soboty. Wyniki w dużym stopniu tłumaczy bardzo duża konkurencja w paśmie - powiedziała w rozmowie Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa Telewizji Polsat.
 

DATA AMR SHR% SHR%
02-10-2010 2000323 13,18% 12,76%
09-10-2010 2108892 14,25% 15,33%
16-10-2010 2035676 13,85% 13,48%
23-10-2010 1255230 8,03% 9,21%
30-10-2010 1790793 11,54% 11,76%
06-11-2010 2124791 13,34% 13,80%
13-11-2010 2234898 14,59% 14,31%
20-11-2010 2461594 16,32% 16,73%
średnio 2009342 13,17% 13,45%
Średnio 2009 2807351 17,94% 15,45%


Polsat był w trakcie emisji „Stand up: zabij mnie śmiechem” stacją trzeciego wyboru. Zdecydowanym liderem z 4,68 mln widzów i 30,53 proc. udziału była TVN, nadająca w tym czasie głównie „Mam talent!”. Minimalnie za Polsatem znalazła się Dwójka (1,95 mln widzów i 12,96 proc. udziału). 

Data AMR SHR%
TVN 4682379 30,53%
TVP1 3313690 21,61%
POLSAT 2009342 13,17%
TVP2 1985870 12,95%


Wpływy cennikowe z reklam emitowanych przy programie wyniosły 15,6 mln złotych (bez rabatów). „Stand up: zabij mnie śmiechem” chętnie oglądały go kobiety, mieszkańcy wsi oraz widzowie powyżej 50 roku życia. 

Stand Up ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 42,26% 88
  Kobiety 57,74% 111
Wiek  4-9 2,64% 44
   10-15 5,70% 81
  16 - 19 3,71% 64
  20 - 24 4,66% 57
  25 - 29 7,21% 81
  30 - 34 7,10% 87
  35 - 39 7,03% 99
  40 - 44 7,33% 114
  45 - 49 8,87% 125
  50 - 54 12,36% 150
  55 - 59 10,32% 136
  60+ 23,06% 118
Wlk. miasta Wieś 45,36% 116
  < 50 tys. 20,98% 87
  50-100 tys. 8,66% 101
  100-200 tys. 7,42% 93
  > 200 tys. 17,57% 86
Zawód Top management 5,98% 77
  Pracownicy średniego szczebla 12,54% 87
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 24,32% 120
  Emeryci 30,83% 124
  Inni 26,34% 81
Wykształcenie Podstawowe 56,16% 122
  Średnie 27,06% 91
  Wyższe 8,44% 74
  Inne 8,34% 64


Dyrektor programowa Polsatu uważa, ze format ma potencjał. - Finałowy odcinek w paśmie 21.50 - 22.20 (czyli po zakończeniu konkurencyjnego „Mam talent”) dał nam pierwszą pozycję na rynku - powiedziała nam Terentiew. Jak dodała nie zapadła jeszcze decyzja o kontynuacji show.

Zwycięzcą programu, który miał wyłonić najlepszego polskiego kabareciarza -amatora został 22-letni student prawa  z Bielska – Białej Michał Kempa. Pokonał Aldonę Jankowską i Annę Pitułę.

Dołącz do dyskusji: „Stand up: zabij mnie śmiechem": 2 mln widzów i 15,6 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stand
Wlasnie, ciekawe jak ten format poradzi sobie w przyszlym sezonie kiedy nie bedzie "mam talent". Skoro po jego zakonczeniu Polsat byl liderem to jest dla nich szansa. Choc do mnie ta formula przemawia srednio.
0 0
odpowiedź
User
janina
fajny jest!
0 0
odpowiedź
User
Arni
Kolejny niewypał Carycy - co na to Solorz????
0 0
odpowiedź