St. Majewski z nową marką artykułów szkolnych, wyłącznie w sklepach Biedronka
St. Majewski, producent kredek Bambino i zeszytów Unipap, wprowadza na rynek nową markę artykułów tekstylnych „Loozz". Limitowana seria produktów będzie do kupienia tylko w sklepach Biedronka.
Produkty Loozz to m.in. plecaki, piórniki oraz saszetki. Wśród zalet producent wymienia funkcjonalność, jakość, modne wzornictwo i atrakcyjną cenę. W ofercie znajdzie się kilka kolekcji Loozz, tj. Raspberries, Flowers, Moro, Leaves, Donuts, Slogan oraz Blue Geometric.
Plecaki 3-komorowe premium wykonane są z wodoodpornego materiału, wyposażono je w boczne kieszenie, elementy odblaskowe, a także w profilowane, usztywnione i ergonomiczne „plecy”, jak również w mocną rączkę do noszenia oraz dodatkowy uchwyt do zawieszania.
Kolekcja dostępna będzie wyłącznie w ofercie sieci sklepów Biedronka od dnia 5 sierpnia br.
Od tego samego dnia w Biedronce będzie można kupić setki innych przyborów szkolnych tj. artykuły papiernicze, plastyczne, tekstylne oraz kreatywne, produkowanych przez firmę St. Majewski.
W trakcie akcji Back to School, specjalnie dla Klientów sieci Biedronka zorganizowany zostanie także konkurs MMS, w którym będzie można wygrać głośniki JBL i smartfony Xiaomi.
Dołącz do dyskusji: St. Majewski z nową marką artykułów szkolnych, wyłącznie w sklepach Biedronka