SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie tygodniki lokalne ze spadkiem sprzedaży w I-III kwartale, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszych trzech kwartałach br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku wyniosła 19 599 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2016 roku o 5,83 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 9,79 proc. do poziomu 14 664 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 12 165 egz., po spadku o 6,44 proc.

Największy spadek średniej sprzedaży zanotował „Tygodnik Człuchowski” (Magraf) - było to 13,22 proc. do poziomu 1 891 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 15. na 18. - ostatnie.

We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem września 2016 roku zmniejszył się o 4,47 proc. do poziomu 19 109 egz.

Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (13 906 egz.; spadek o 10,02 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański” (11 477 egz., w dół o 10,84 proc. - największy spadek w zestawieniu).

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki lokalne ze spadkiem sprzedaży w I-III kwartale, „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl