SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, wszystkie tytuły na minusie

W segmencie miesięczników podróżniczych w maju br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „National Geographic Polska”, który utrzymał pozycję lidera - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w maju 2018 roku wyniosła 24 461 egz. Była ona o 17,68 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 20 574 egz., po spadku o 7,18 proc.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,73 proc. i uplasował się na poziomie 9 277 egz.

W maju 2018 roku w porównaniu do marca 2018 roku dwa z trzech tytułów zanotowały spadki, a liderem pod tym względem był „National Geographic Polska” - było to 5,48 proc.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 8,06 proc., pochwalić się mogły „Podróże”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” na czele sprzedaży, wszystkie tytuły na minusie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
srb
Nocuń do zwolnienia!!!!
0 0
odpowiedź
User
Jerry
Zuzanna P. Do zwolnienia typowy przykład jak zrobisz karierę w Burdzie , koniecznie musisz pracować w biurze podróży w Australii później być sekretarka Prezesa Burdy i już jesteś Wydawca :)))
0 0
odpowiedź
User
Alfred
Zuzanna Potocka do zwolnienia sekretareczka Prezesa Wydawca żart !!!!!!!!! No ale w Burdzie nie liczą się kompetencje tylko układziki !!!!!!
0 0
odpowiedź