SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w tym roku. Najwięcej straciła „Gala”

W pierwszych trzech kwartałach 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”. We wrześniu liderem był magazyn „Show" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2019 roku wyniosła 107 075 egz. W porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2018 roku była ona niższa o 19,27 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 20,73 proc. do 80 591 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek wynoszący 8,10 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 71 865 egz.

Przedostatnia była „Gala” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 40 659 egz., po spadku o 32,01 proc. - największym w zestawieniu.

„Show" liderem

We wrześniu 2019 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Show”, wyniosła 105 291 egz., po spadku o 23,61 proc. - największym w zestawieniu. Drugą lokatę zajęło „Party” (94 619 egz., spadek o 21,58 proc.). Oczko niżej znalazła się „Viva!” (66 804 egz., spadek o 7,06 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w tym roku. Najwięcej straciła „Gala”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szkoda kasy
Same bzdety. Kto to kupuje?
0 0
odpowiedź
User
Ja
Same bzdety. Kto to kupuje?


Twoja matka, żona i czasami córka.
0 0
odpowiedź