Spadek zysku WPP w I połowie 2009 r.
Holding reklamowy WPP Group zanotował 47,9-proc. spadek zysku w pierwszej połowie bieżącego roku.
Zysk netto drugiej po Omnicom największej grupy reklamowej na świecie wyniósł 108,4 miliona funtów, w porównaniu do 208,2 miliona funtów w analogicznym okresie roku ubiegłego.
O 28,4 proc., do 4,29 miliarda funtów, zwiększył się tymczasem przychód WPP, głównie dzięki przejęciu firmy badawczej Taylor Nelson Sofres (TNS).
Holding, do którego należą takie agencje jak MediaCom, Mindshare, OgilvyOne, Wunderman i GroupM, poinformował również, że na przestrzeni ostatniego roku zredukował zatrudnienie o 6.525 etatów w celu poprawienia zyskowności swojej działalności. Obecnie WPP zatrudnia 106.683 pracowników.
źródło: Bloomberg
Dołącz do dyskusji: Spadek zysku WPP w I połowie 2009 r.