SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadek zysku WPP w I połowie 2009 r.

Holding reklamowy WPP Group zanotował 47,9-proc. spadek zysku w pierwszej połowie bieżącego roku.

Zysk netto drugiej po Omnicom największej grupy reklamowej na świecie wyniósł 108,4 miliona funtów, w porównaniu do 208,2 miliona funtów w analogicznym okresie roku ubiegłego.

O 28,4 proc., do 4,29 miliarda funtów, zwiększył się tymczasem przychód WPP, głównie dzięki przejęciu firmy badawczej Taylor Nelson Sofres (TNS).

Holding, do którego należą takie agencje jak MediaCom, Mindshare, OgilvyOne, Wunderman i GroupM, poinformował również, że na przestrzeni ostatniego roku zredukował zatrudnienie o 6.525 etatów w celu poprawienia zyskowności swojej działalności. Obecnie WPP zatrudnia 106.683 pracowników.

źródło: Bloomberg

  • Więcej informacji:
  • WPP

Dołącz do dyskusji: Spadek zysku WPP w I połowie 2009 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl