Spada oglądalność NBA
O 7 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem spadła w USA oglądalność pierwszej rundy rozgrywek play-off amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA.
Wynika z danych Nielsen Media Research.
Łącznie w sieciach kablowych i telewizyjnych, każdy mecz obejrzało średnio 2,6 miliona widzów, w porównaniu do 2,8 mln przed rokiem.
W stacjach ESPN i TNT pierwsze 26 spotkań fazy play-off miało o 4 procent słabszą oglądalność. Zgromadziły one średnio 2,4 mln odbiorców (rok temu 2,5 mln). Największy spadek - o 6 procent - zanotowano wśród mężczyzn w wieku 25-54 lat.
Jeszcze większe spadki zanotowała telewizja ABC, gdzie oglądalność spadła o 11 procent do 3,9 mln widzów na mecz. W przedziale wiekowym 25-54 lat spadek wyniósł aż 21 procent.
Dołącz do dyskusji: Spada oglądalność NBA