Sodexo Motivation Solutions: Jak by nie liczyć z prezentem Sodexo zyskujesz podwójnie
W prasie i internecie ruszyła kampania reklamująca pakiet usług Motywacja Pracowników oferowany przez Sodexo Motivation Solutions. Akcję przygotowały i realizują firmy Netizens, Mindshare, Webvariation i ConTrust.
Kampania Sodexo Motivation Solutions podkreśla wizerunek tej firmy jako eksperta w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Akcja - prowadzona pod hasłem „Jak by nie liczyć z prezentem Sodexo zyskujesz podwójnie” - reklamuje pakiet Motywacja Pracowników, informując, że w ramach niego zyskują zarówno pracodawcy, jak i pracownicy. Oferta i kampania są skierowane do firm, które szukają efektywnych form nagradzania zatrudnionych, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego podejścia do ich potrzeb.
Akcja reklamowa obejmuje prasę (kluczowe dzienniki gospodarcze i magazyny z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi, takie jak „Personel Plus” czy „Personel i Zarządzanie”) oraz internet (e-mailingi, newslettery i kanały RSS), a także wysyłki pocztowe. Kreację kampanii przygotowały agencje Netizens i Webvariation (internet), media plan opracował dom mediowy Mindshare, a działania public relations realizuje agencja ConTrust.
Dołącz do dyskusji: Sodexo Motivation Solutions: Jak by nie liczyć z prezentem Sodexo zyskujesz podwójnie