Smartfonowa para i blogerki reklamują „modę na sprytne zakupy” na Allegro (wideo)
Startuje jesienna kampania Allegro.pl reklamująca ofertę odzieżową oraz koncepcję smart shoppingu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy”, wspólnie z działem marketingu portalu przygotowały i realizują firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann.
W kampanii reklamowana jest promocyjna oferta Allegro.pl obejmująca produkty odzieżowe marek takich jak m.in. Wittchen, Gino Rossi, Monnari i Batycki. Promocja potrwa do końca października.
Jednocześnie kampania promuje koncepcję smart shoppingu, czyli sprytnych, wygodnych i oszczędnych zakupów na Allegro, m.in. poprzez aplikację mobilną portalu.
W spotach telewizyjnych występują smartfony i tablety zachowujące się jak ludzie. Taki format reklamowy pierwszy raz pojawił się w wakacyjnej kampanii Allegro (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).
Nowa kampania od początku września jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne z oferty TVP, TVN, IDMnetu i Atmediów; product placement w „Pytaniu na śniadanie” i „Top model”), internecie (m.in. portale WP.pl, Onet i Interia, strony z sieci reklamowych Goldbach Audience, Evolution Media Net i IDMnet, YouTube, VoD.pl, Player.pl, serwisy mobilne) oraz prasie (Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Dobre Rady, Twój Styl, Cosmopolitan, Grazia, Glamour, Flesz Gwiazdy & Styl, InStyle, Wysokie Obcasy, Hot Moda, Claudia, Show, Joy, Viva, Avanti, Olivia, Elle, Party Życie Gwiazd, Świat Kobiety, Gala, Zwierciadło, Pani, Flesz).
Akcje obejmie też konkurs dla fanów Allegro w serwisach społecznościowych. W ramach zabawy zainteresowani użytkownicy od 8 września będą przechodzić metamorfozy modowe pod okiem popularnych blogerek: Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelki.
Koncepcją kreatywną kampanii i produkcją spotów zajęła się agencja Bardzo, za działania w internecie odpowiada agencja Tribal DDB, a za zakup mediów - dom mediowy Universal McCann. Całość nadzoruje dział marketingu Allegro.pl.
W maju br. Allegro.pl odwiedziło 11,96 mln internautów (real users), którzy wykonali w serwisie 2,45 mld odsłon, a każdy spędził w nim średnio dwie godziny oraz 57:12 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). Portal zanotował również 110,9 mln krajowych odsłon mobilnych (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Smartfonowa para i blogerki reklamują „modę na sprytne zakupy” na Allegro (wideo)